Gå til innhold

bilde på en pen B23AT motor?

Ranger emnet

henrix

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

samme her ikke meningen å være frekk men ening med ovlov86 her gitt;) men går sikkert kjempe godt da nesten det viktigste hehe

alle har ikkje samme smak og meininger..dåkke får ha dåkkers meininger og ej har mine..personlig er ej ikkje så stor fan av motorer som ser ut som et "farge-kart"..

på den "stygge ATèn" ej la ut bilde av er det iallefall 2-3ting som er bedre effekt messigt ifårhold til den "strøkne ATèn" på bilde lenger oppe..så ej synst det er bedre med "ulv i fåre-klær" istaden for "får i ulve-klær"..hehe:D

men det er min mening..så får dåkke berre fortsette å kritisere!!!!

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle har ikkje samme smak og meininger..dåkke får ha dåkkers meininger og ej har mine..personlig er ej ikkje så stor fan av motorer som ser ut som et "farge-kart"..

på den "stygge ATèn" ej la ut bilde av er det iallefall 2-3ting som er bedre effekt messigt ifårhold til den "strøkne ATèn" på bilde lenger oppe..så ej synst det er bedre med "ulv i fåre-klær" istaden for "får i ulve-klær"..hehe:D

men det er min mening..så får dåkke berre fortsette å kritisere!!!!

det er no i det du sier, men har du lest topic'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det bilde jeg la ut så stemmer det at det ikke var en trykkgasser, da denne ikke funka lenger etter overhaling, med den gulkork gasseren funka det bra så lenge turboen ikke lada, da trykke kom ble alt bare tull, men ellers funka den langt bedre enn den forrige motoren til 245turbo, den forrige raste på rudskogen, og hvem måtte taue bilen 150km fra rudskogen til asker, jo det ble meg :)

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorrommet.jpg

Hey motorn min og jo grinchy lite problem barn var den men nå er den vel i orden og over pubertets tiden hehe :P men bilen går som et uvær den har bytta topp til 531 da men lover dere det skal bli penere under der.... Så fremt som at bilen ikke er ramme skjev da.

Og som de fleste fjortissa tror jo mer skinnende rør og silikon overganger det er under panseret jo mer effekt tror de det er....

Men men humøret stiger med lade trykket

1983 Volvo 240tic bensinsluk230at

Ved mørkets frembrudd skubbes de frem.

Starthjelpas disipler, fortauets menn.

politiets maskotter, bilbergernes venn.

BMW-gutta må berges igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey motorn min og jo grinchy lite problem barn var den men nå er den vel i orden og over pubertets tiden hehe :P men bilen går som et uvær den har bytta topp til 531 da men lover dere det skal bli penere under der.... Så fremt som at bilen ikke er ramme skjev da.

Og som de fleste fjortissa tror jo mer skinnende rør og silikon overganger det er under panseret jo mer effekt tror de det er....

Men men humøret stiger med lade trykket

var ingen problem-barn mens ej hadde den, men den gjekk rimelig bra til å være AT:D flisa lett BMW 325 med ca.194hk hehe:) men vekje korleis den går nå?går den bedre nå??ka laddetrykk kjører du på nå da?

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ingen problem-barn mens ej hadde den, men den gjekk rimelig bra til å være AT:D flisa lett BMW 325 med ca.194hk hehe:) men vekje korleis den går nå?går den bedre nå??ka laddetrykk kjører du på nå da?

Har vore oppe på 1,3 bar men fordeler lokket og tenning fikk topp pakning til og skyte når den kom hjem fra Volda den bare fuska å hoppet etter 3 dager men bytta det og plana toppen som kom med men bytta topp igjen nå da hehe 3 topp pakninger bytta på halvåret og plana topp 2 ganger....

Flisa en lett trima RX-7 med den og da nå men stillt ne ladinga til 0.5-0.6 nå skal ordne den opp og få allt shina å fint å pluss pluss

1983 Volvo 240tic bensinsluk230at

Ved mørkets frembrudd skubbes de frem.

Starthjelpas disipler, fortauets menn.

politiets maskotter, bilbergernes venn.

BMW-gutta må berges igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider