Gå til innhold

bilde på en pen B23AT motor?

Ranger emnet

henrix

Anbefalte innlegg

Har vore oppe på 1,3 bar men fordeler lokket og tenning fikk topp pakning til og skyte når den kom hjem fra Volda den bare fuska å hoppet etter 3 dager men bytta det og plana toppen som kom med men bytta topp igjen nå da hehe 3 topp pakninger bytta på halvåret og plana topp 2 ganger....

Flisa en lett trima RX-7 med den og da nå men stillt ne ladinga til 0.5-0.6 nå skal ordne den opp og få allt shina å fint å pluss pluss

ja du må no ha kontroll på tenninga mm.. så du ungår tenningsbank, vist ikkje så går topppakninga eller havari..så det er no en selvfølge:) eller du kan brenneventiler, vist den er heilt på tryne..

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja du må no ha kontroll på tenninga mm.. så du ungår tenningsbank, vist ikkje så går topppakninga eller havari..så det er no en selvfølge:) eller du kan brenneventiler, vist den er heilt på tryne..

Hehe allt det der he skjedd me å d va ikkje billigt heller

1983 Volvo 240tic bensinsluk230at

Ved mørkets frembrudd skubbes de frem.

Starthjelpas disipler, fortauets menn.

politiets maskotter, bilbergernes venn.

BMW-gutta må berges igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe allt det der he skjedd me å d va ikkje billigt heller

ok..men man lærer av sine feil og du er en erfaring rikere:) du passer vel bedre på tenninga og ungår tenningsbank i fremtiden tenker ej:)

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..men man lærer av sine feil og du er en erfaring rikere:) du passer vel bedre på tenninga og ungår tenningsbank i fremtiden tenker ej:)

Ja gjør nokk det men økonomien har vært litt skral i det siste forbannade hobbyen min sin skyld hehe så nå når jeg skal koste på å fikse opp allt å gjøre den klar til EUn så blir allt shiny & new nedi der tror jeg til og med ny IC og chrome rør hehe:yodude:

1983 Volvo 240tic bensinsluk230at

Ved mørkets frembrudd skubbes de frem.

Starthjelpas disipler, fortauets menn.

politiets maskotter, bilbergernes venn.

BMW-gutta må berges igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider