Somme Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hei, holder på å skal montere senkefjørene mine nå, er ferdig fremme. Men bak var det ikke så lett, tog av demperen men fant fort ut jeg ikke fikk på de "biltema klemmene" som tar å presser sammen fjørene. Er det noen enkel måte å gjøre dettepå? bilen står på jekken ute enda å har ikke lyst til å la den stå slik :/. Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 klemmer trenger du ikke bak, ikke foran heller:P sett bilen på en støttebukk. så tar du å skrur av den ene bolten på brua(bak) er kun en bolt som trenger å taes ut. så slepper du ned bruka. og vips så er fjæra ute. dette funker værtyfall hos meg:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 skal prøve dette på andre sia, herregud så mye arbeid det var å prøve å lirke å slå den ut :P. Men prøver det med å ta av brua bak, men tar du av demperen når du tar den av på brua? Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 bruker ikke det jeg nei. men mulig du må det vist fjæra er veldig lang da:S Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslo-gutt Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 hjemme senka :D hehe do it right then så ikke det blir mye skraping i farts dempere og sånt Siter W201. 190E. 2.0L Rekke 4 =P 84 mod.bil motor 89 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce 190E Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Går ikke å bruke klemmer bak (er ikke plass til det) Har nettopp skifta på min, brukte 20min. bak på hver side, er utrolig enkelt bak. Brukte kanskje 2-3timer foran trur jeg, men der må du helst bruke klemmer for å få fjærene inn og ut igjen, hvis du har senkefjærer trenger du ikke det da når du skal ta dem inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Går ikke å bruke klemmer bak (er ikke plass til det) Har nettopp skifta på min, brukte 20min. bak på hver side, er utrolig enkelt bak. Brukte kanskje 2-3timer foran trur jeg, men der må du helst bruke klemmer for å få fjærene inn og ut igjen, hvis du har senkefjærer trenger du ikke det da når du skal ta dem inn. hehe, fikk det til. Brukte sirkus 1 time på hele bilen var ganske lett faktisk :P Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg