Gå til innhold

Bilder av 240 med eiker felger eller super dtm!?

Ranger emnet

volvoticc

Anbefalte innlegg

Hei...

Her kommer noen av min med EIKER, ikke senket framme på bildene:P

Bilde6363.jpg

Et til...

Bilde6216.jpg

Også enda et...

Bilde6367.jpg

Jeg synes Eiker er pene...

Super DTM er også pent...

Blir nok bra uansett hva du går for...

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo 240: Er det 17 eller 18 super dtm du har? Er det spacere bak? fyller ut hjulbua fint på kjerra di.

Må ha meg sånne til sommern.

Er Rondell 58 og super dtm samma felger? Eller er super dtm kopier av Rondell?

jeg har rondell 58 felger i 17" med ET13. de er jo helt like som super dtm så jeg kaller det for begge deler. bruker ikke spacere nei. de fyller bra ut syns jeg. jeg må kappe litt nederst på hjulbuen for at det ikke skal subbe

1998 Volvo 940LT

1979 Volvo 242DL

1986 Volvo 240GL

1975 Volvo 244L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ ringte han dær jæveln på gummihuset.se

sidn æ lurte på d samme såm du m frakt/moms. han sa d at di sende ikke t norge, d bir sendt t nærmeste posthus i sverige, så må du hente det dær..så frakta bir d d står på nettsida da.. men så e d +25%moms ved å ta bildela over grensa t norge.

men han svensken sa at d e jo bare å kjøre over grensa på stålfelga, åsså lægg du om i sverige før du kjøre t norge ijænn..så slæpp du unna momsn..

men så mene æ å ha hørt at nån har sakt at du kan slæpp å betale den svenske momsn, å kun betale den norske når du tar d over grensa, nån andre såm vet korsn d fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider