Gå til innhold

passat 98 høytaler

Ranger emnet

kalven_racing

Anbefalte innlegg

skal til å bestille nye høytalere i min 1998 mod passat. hvor store høytalere sitter det der orginalt?? mulig å bytte de ut å forsatt bruke orginal dekslene? skal ha bra lyd men orginalt look:)

focal eler alpine sin r elr x serie er å anbefale (dyrt) men fy faan for en lyd;) 6,5 " er orginalt...

jeg har Alpine selv

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det menigen at det er plass til en diskanthøytaler i plastdekselet ved sidespeilet for de som vil montere komponentsett? Er det mye arbeid å få dette på plass? Må en av med hele dørtrekket?

er 6,5 der å ja... er nok ikke ledninger (tror jeg) er jo diskanter der fra før da(oppe ved speiliet)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er både ledning og HT'ere bak. Virker ikke de

orginale HT dine?

Har selv byttet ut de orginale med focal 165CV1.

Og er fornøyd med dem.

Men du må bytte ut overgangene.

http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=5368844.21747&pid=529

http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=5368844.21747&pid=537

Her er mine focal HT på førerdøren:

focal.jpg

Her er bakdøren med de orginal HT'ene:

door.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider