Gå til innhold

hva er det med folka her inne?

Ranger emnet


kamikazi

Anbefalte innlegg

Gjest SieRRa-rollercam
folk her inne er så useriøs som bare faaaan ,,,, er det mulig spørr du meg!!

 

det er som en JÆVLA STOR BARNEHAGE!

 

 

Hold deg unna Barnehagen da , super voksne mann fra Nord !!

Barnehager er for folk som vil leke , og som ikke begyne å klage over måten det blir lekt på dersom du vil delta !!

 

Xelente ruler gata i alle klasser ! og ut videregående :boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel heller at det er enkelte her inne som tvinger de av forumbrukerne som har noe bra å komme med ned på sitt eget nivå.

Uansett skal det være mulig å skille ut det som er fornuftig, sile av sanden og finne gullkornene for å si det slik.

Sanden vil slik falle ned på steingrunn akkurat som visse håpløse uttalelser her inne, mens en faktisk kan lære noe av gulkornene.

Det er aldri noe som er så galt at det ikke er godt for noe ;)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam
Problemet er vel heller at det er enkelte her inne som tvinger de av forumbrukerne som har noe bra å komme med ned på sitt eget nivå.

Uansett skal det være mulig å skille ut det som er fornuftig, sile av sanden og finne gullkornene for å si det slik.

Sanden vil slik falle ned på steingrunn akkurat som visse håpløse uttalelser her inne, mens en faktisk kan lære noe av gulkornene.

Det er aldri noe som er så galt at det ikke er godt for noe ;)

 

 

 

Må sile fint da ja ,og kanskje 2-3 ganger for å finne litt fornuft i det du skriver til tider hehe !

 

Ser ikke egentlig hva denne tråden har med bilstereo å gjøre jeg ,men er vellheller en av flere som blir sjokkert over (ja jeg kaller det)angrep folk får dersom di har feile merker og eller meininger !

 

 

Roadstone ruler ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam
Hvordan kan noen som er oppegående nok til å komme seg på internett, poste noe slik?

 

Meget enig !

 

Er jo egentlig moro da , men langt bort fra det forumet handler om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk her inne er så useriøs som bare faaaan ,,,, er det mulig spørr du meg!!

 

det er som en JÆVLA STOR BARNEHAGE!

 

Neida, stort sett så går det greit, men det går bare frem til en luring sier at Xelent er verdens beste ;)

 

Og jeg gjentar meg selv fra en annen tråd.

 

Er ganske utrolig hvordan de fleste her inne kan gå god for merker som Pioneer, Alpine, Rockford, Morel, RE, US Amps, SS, Earthquake, Fusion osv, og kan diskutere og kritisere hverandres merker uten at dette tar helt av, men så snart Xelent blir kritisert så setter det seg noen helt på bakbeina og skal forsvare det som forsvares kan, og uttaler seg om ting de ikke har begreper om, og det går det tydelig frem av i postene...

 

OG mr Kamikazi, om det stemmer at du er megabillig/Asle så tror jeg du skal trå varsomt i skogen når det gjelder å være useriøs og barnslig.....

 

De fleste her er vel "enig" i at Xelent er helt greit for den vanlige mann i gata, men det er ikke noe bedre enn sine konkurrenter i samme prisklasse og dyrere.

Det som har provosert mange er den dagen Komplett begynte å selge de samme forsterkerene til en brøkdel av prisen og folk begynte å skjønne hvilke villedende priser Xelent opplyste om, og denne prisen forsvarer ikke den høye feilprosenten det har vært på forsterkere og subwoofere. Og det er derfor mange blir provosert når noen hevder at dette er skikkelig bra saker, når de fleste vet at det faktisk ikke er det.

Og når vi sier at vi ikke er imponert får vi vite at det er fordi vi ikke har peiling og at vi aldri har hørt noe Xelent engang..

 

Vel, jeg har hørt myyyyye Xelent, og har som sagt fortsatt til gode å høre noe som faktisk spiller bra.

 

Og nå er det vel snart bare å gi seg med slike tråder, enkelt og greit at enten så sletter trådstarter de pga mye negativ kritikk, eller så sletter en moderator den pga for mye krangling..

 

 

ETT TIPS TIL ALLE SAMMEN:

Hvis dere ikke tåler kritikken, så IKKE start en tråd hvor dere kan regne med å få kritikk, værre er det faktisk ikke.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår