Bipolar Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Hey! Hvilken vei bør basselementene plasseres baki en Opel Kadett E? Bør basselementene spille innoer i bilen så magneten står ut når man lokker opp bagasjerommet, eller bør det være motsatt? Noen med erfaring her? M.v.h Bipolar Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Rett vest! :D Du kan jo fortelle oss hva slags E du har. Det kan ha mye å si for akustikken. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Tror ikke vi helt skjønte problemstillingen din her, mener du om subben skal ha magneten inni eller uttafor kassa? eller mener du om subbene skal spille inn mot seteryggen eller bakover mot baklukeåpningen? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 jeg tror han mener det slik: han lurer på om subbene skal spille inn mot seteryggen eller bakover mot bagasjeluka. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Da mener jeg mot bakluka for mest mulig trøkk hvertfall. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Stemmer, lurer på om det bør plasseres mot seteruyggen, eller bagasjeluka ;) Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Subbene bør nok plasseres inntil baksetet og spille bakover ja :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Og så vil jeg kverulere litt og si at mange sedaner nesten ikke gir fra seg lyd inne i kupéen om bassene spiller ut i bagasjerommet. Nå er ikke Kadett E limo noen Merce, men de som har prøvd vet hva jeg mener. Dog har hattehylla og baksetet mye å si. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg