Gå til innhold

Volvo 740 tic fjørntårnstag ( stabstag ) !!

Ranger emnet

Volvo_TIC

Anbefalte innlegg

det heter IKKE stabstag som du skrev i parrantes.

det heter TÅRNSTAG! da det går fra et støtdemperTÅRN til et annet.

SAM har slike stag.

Ja jeg vet det, derfor skrev jeg fjørntårnstag, men det er noen som skjønner det bedre når man sier stabstag av en merklig grunn. Feks vis jeg sier det til deg så trur du sikkert det er stabstaget under bilen man mener ikke sant? ;)

SAM.no da eller?

Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skjønner ikke hvor folk har fått det i fra at stabstaget sitter der oppe?!?!?!

ja sånne fra pedersen funker vettu, jeg kjøper nok et fra omp, justerbart i fra kollevold, må tilpasse litt, men det ekke no stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skjønner ikke hvor folk har fått det i fra at stabstaget sitter der oppe?!?!?!

ja sånne fra pedersen funker vettu, jeg kjøper nok et fra omp, justerbart i fra kollevold, må tilpasse litt, men det ekke no stress.

Ja det er mange som blander det der...men men.

Okay, mye må du gi for en slik på kollvold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på sam er det oppgitt til 2200,- for det i chrome og 1595,- det i stål.. jeg har det i chrome, og det er sinnsykt mjukt for å si det sånn, men kan jo hende det er noe hjelp i det..bilen min er fittefaen stiv ellers så merka ikke noe særlig når jeg satt det på.

*er stabstag bak og

Okey, tror det er bedre med litt mjukt slik du har, det skal helst ikke være for stivt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, tror det er bedre med litt mjukt slik du har, det skal helst ikke være for stivt, hehe.

hardheten på det skal være balansert med stivheten på resten av bilen, spesielt bakvagnen.. setter du på et slikt på en orginal bil, et sinnsykt stivt stag, og hard forspenning, så blir det masse understyring(aka volvo syndrom) men om resten av bilen er klar så kan det være det er akkurat det du mangler for å få siste utbytte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hardheten på det skal være balansert med stivheten på resten av bilen, spesielt bakvagnen.. setter du på et slikt på en orginal bil, et sinnsykt stivt stag, og hard forspenning, så blir det masse understyring(aka volvo syndrom) men om resten av bilen er klar så kan det være det er akkurat det du mangler for å få siste utbytte..

Ja der stemmer, godt sagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider