dummy Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Hei, Noen som kan fortelle meg hvor termostaten i min A3 sitter ? Tegninger hadde vært genialt! Takktakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Hvilken modell er det? Hvilken motor er det? Du burde legge med litt mer informasjon, være mer konkret når du spør om noe.. =) Da er det større sjangs for at noen faktisk kan hjelpe deg og svarer. Er nok av folk innom som ikke gidder å spørre deg om hvilken modell det er, vente og svare etter det igjen. Hadde du sagt det med en gang kunne du fått svar raskere. :) Velkommen til forumene, er ikke meningen og henge deg ut eller noe, bare gi deg noen tips! ;) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 hvis det er 8L så tror jeg den sitter til høyre for spylevesketanken, veldig kronglete til.... Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 den sitter jævli kronglete til! har byttet to ganger på min! som det ble nevnt her, til høyre for spylervesketanken. og til høyre for dynamoen. mellom dynamoen og peilepinnen! den sitter bak et hardt plaststykke som sitter på en slange som går ned på radiatoren. siden jeg forklarer så dårlig, tok jeg et bilde til deg! sitter bak den plastbiten som pilen er på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 er litt stress og komme til der:P Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dummy Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk takk! Er en 1,8t-98. Fantforøvrig denne: http://www.lms.se/banrace/a3t/termo.htm Og JA, det var kronglete å komme til nederste skrue... Har byttet den, men sliter med å få det tett..Kjøpte "uorginal" på mekonomen. Pakningene er ikke helt like. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg