Volvo_Rune Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Men om jeg har forstått det rett. blir det ikke noe treff om det ikke er snø? men om det er snø så blir det treff? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Men om jeg har forstått det rett. blir det ikke noe treff om det ikke er snø? men om det er snø så blir det treff? Smarting;) ja det stemmer... derfor det heiter Vintertreff... Vinter=Snø;) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Man må da forsikre sæ da vetø.. :) for det e ofte det e vinter uten snø! Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 meldt rimelig kaldt og en del nedbør fra tirsdag neste uke såvidt jeg har oppfatta da.. så sjansen for at det kommer snø er der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogirl Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 er meldt snø fra søndagen sier værvarslet vårt på jobb. Har brøytvakt,så det stemmer som regel Siter Audi uten quattro er som elvis uten stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 er meldt snø fra søndagen sier værvarslet vårt på jobb. Har brøytvakt,så det stemmer som regel hørt det dær;) da blir det fint å kjøre trimma scooter;) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Kanskje man skal finne seg en Quattro og ta turen! Ralliart, hvor er du!?!?!?!?!?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Kanskje man skal finne seg en Quattro og ta turen! Ralliart, hvor er du!?!?!?!?!?;) Blir garantert treff;) føre er toppers;) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Kanskje man skal finne seg en Quattro og ta turen! Ralliart, hvor er du!?!?!?!?!?;) Ralliart kommer nok, det samme gjør jeg.. :partyon: Regner med dere har ordnet med brøyte og tauemannskap? Ikke heeelt ukjent at folk setter seg fast i fonna. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ralliart kommer nok, det samme gjør jeg.. :partyon: Regner med dere har ordnet med brøyte og tauemannskap? Ikke heeelt ukjent at folk setter seg fast i fonna. :) tauemannskap er det nok å banen ble brøytet på mandag (skal være snøføre på banen så vidt jeg har forstått det) ;) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Kanskje man skal finne seg en Quattro og ta turen! Ralliart, hvor er du!?!?!?!?!?;) Jeg er her:) Da er bilen snart klar for litt sidelengs kjøring, panserwire er skiftet, jekkestropp er på plass rundt intercooler og olje er byttet:) Men hvordan er det med å kjøre med rallypigg utpå der? eventuelt lastbil/sykebilpigg? Har jo ikke noe feste i det hele tatt nesten med 18" piggfrihjul:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg er her:) Da er bilen snart klar for litt sidelengs kjøring, panserwire er skiftet, jekkestropp er på plass rundt intercooler og olje er byttet:) Men hvordan er det med å kjøre med rallypigg utpå der? eventuelt lastbil/sykebilpigg? Har jo ikke noe feste i det hele tatt nesten med 18" piggfrihjul:op: IKKE LOV!!!!!!!!!! Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 åh..konge føre. jeg gleder meg noe sinnsykt...håper mange kommer:D Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 veldi vikti å få med seg at kenti skal kjøre TRIMMA scooter da! haha! må vell se om volvoen kommer en tur da! er vell bare øverste del av banen som skal brukes etter hva jeg har hørt! og det er vell bare kjørt med tråkke maskine på banen! altså ikke brøytet! bare pressa sammen snøen! mvh stjørdal akebrettklubb Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 tauemannskap er det nok å banen ble brøytet på mandag (skal være snøføre på banen så vidt jeg har forstått det) ;) Håper du refererer til Stjørdals mange traktorer her, for vanlig bil skal slite med å få av bilene ut av fonna dersom de kjører nok ut.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg