DynaCore Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg er her:) Da er bilen snart klar for litt sidelengs kjøring, panserwire er skiftet, jekkestropp er på plass rundt intercooler og olje er byttet:) Hoho. Da vet jeg hvem jeg skal sitte på til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg Møter med Panservogna ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Må væll ta me en liten gjeng oppåver da, e d nå kolonnekjøring fra byen? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 veldi vikti å få med seg at kenti skal kjøre TRIMMA scooter da! haha! må vell se om volvoen kommer en tur da! er vell bare øverste del av banen som skal brukes etter hva jeg har hørt! og det er vell bare kjørt med tråkke maskine på banen! altså ikke brøytet! bare pressa sammen snøen! mvh stjørdal akebrettklubb hele banen skal brukes. er brukt traktorer til å pakke sammens snøen og det ble brøytet av først (det vil ikke si det er asfalt på banen fordi) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Stjørdal Gatebilklubbs - VINTERTREFF PÅ LÅNKEBANEN - Lørdag 10.Februar kl.09.00 - 16.00 -Banekjøring -Breisladdkonkurranse -Damekjøring -Snøscootershow(Pauseunderholdning) NB: Rallypigg IKKE TILLATT Husk hjelm Inngang: 50,- pr.pers. Kjøring: 150,- + Inngang Barn under 12 år: Gratis Kiosken er åpen Vi lover actoin og moro! Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Stjørdal Gatebilklubbs - VINTERTREFF PÅ LÅNKEBANEN - Lørdag 10.Februar kl.09.00 - 16.00 -Banekjøring -Breisladdkonkurranse -Damekjøring -Snøscootershow(Pauseunderholdning) NB: Rallypigg IKKE TILLATT Husk hjelm Inngang: 50,- pr.pers. Kjøring: 150,- + Inngang Barn under 12 år: Gratis Kiosken er åpen Vi lover actoin og moro! Leger til at bilen SKAL ha skilter prøveskilter er IKKE tilatt!!! Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 kan jo også slenge med at når det blir tatt teknisk må alle lys funke,batteriet må sitte fast..ikke noe skal være løst i hatthylla(høytalere ol.)..ikke noe oljesøl:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Faen at det er så forbanna kaldt da :/ Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Faen at det er så forbanna kaldt da :/ Meldt 5- og soooool på lørdagen;) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Seriøst? Hmm.. Kanskje jeg spinner innover en tur da. Må jo teste nybilen :P Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 er jo bare å ha på seg masse med klær da...blir sikkert litt kaldt i lengda:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 kommer med folk og nytt digicam jeg ;) så blir tatt endel bilder Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hoho. Da vet jeg hvem jeg skal sitte på til;) Det skal vell gå det skal du se;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 kommer med folk og nytt digicam jeg ;) så blir tatt endel bilder da ska æ ha kopi:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Da nærmer det seg derre;) vi medlemer drar nå i skrivende stund nedover til senteret å starter arbeidet til i morgen;) Ses på Lånke til en forykende dag med masse action å morro;) weeee:) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg