thxman Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 når folk er så misfornøyde som mange virker her kan dere jo alltids skru ned prisen litt for kjøringa neste gang for å trekke litt mere folk.... e jo itj sikkert folk gidder å betale d samme for kjøring en gang til når dem husker hvilken "rippoff" det var til dem sist.... naturlig greie da vil jo heller bli å kun kikke neste gang for å se om dere får det til denne gangen, for så å kaaanskje kjøre gangen etter der igjen.... æ mener: legg ut gulrota neste gang og juster prisene litt for dem som vil kjøre.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjorgen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 ikke 1 jævla bilde av meg jo :/ kjørte vistnok bare 2 runder, et bilde hadde jo vært trevligt. Ingen som har noen flere bilder? Siter 92 Mazda 323 GTR - 310bhp @ 1.3bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 hmm, hvorfor kjørte dere feil vei? :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Kenny- Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg syntes treffet var morsomt jeg, mye venting i kø og rot. men altids morro og kjøre på bane... - Kenny Siter - 85 Toyota camry:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 er morro og kjøre på bane, men når dette uteblir, er det ikke moro nå mer. kort sagt, e faan itj en sjæl som betale for å stå i kø for svarte. Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ka som plage dæ egentlig? Kansje du kanj stå for å fikse treff neste gang? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 ikke 1 jævla bilde av meg jo :/ kjørte vistnok bare 2 runder, et bilde hadde jo vært trevligt. Ingen som har noen flere bilder? tenkte jeg skulle hilse på deg :P tenkte det var du som kom mot slutten der ;) og jeg står ikke flaggvakt noe flere ganger! ikke ett takk engang! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Kenny- Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 tenkte jeg skulle hilse på deg :P tenkte det var du som kom mot slutten der ;)og jeg står ikke flaggvakt noe flere ganger! ikke ett takk engang! Takk, du var flink:blunk: :P Siter - 85 Toyota camry:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Takk, du var flink:blunk: :P snill du er ;P:titties: Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 tenkte jeg skulle hilse på deg :P tenkte det var du som kom mot slutten der ;)og jeg står ikke flaggvakt noe flere ganger! ikke ett takk engang! Står du ikke som meldem av stjørdaln gatebilklubb du da? Da har du fått takk..fordi Steinar sa tak til alle som hjalp til på treffet...etter treffet var ferdig..vet ikke om du var der da d ble sagt.. Men :takk anyways:D Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norskturboimport Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ka som plage dæ egentlig? Kansje du kanj stå for å fikse treff neste gang? Hei, vi i westside-racing har arrangert nånn treff på lånke, vi tar imot kritikk med hevet hode og sier takk til det hvis det er seriøs kritikk og prøver og forbedre til neste treff...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Er kanshe måten folk sier kritikken på.... Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Har det i det hele tatt vært noen treff på vintern på lånke før? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Har det i det hele tatt vært noen treff på vintern på lånke før? nei! Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Har det i det hele tatt vært noen treff på vintern på lånke før? JO 1 for veldig veldig lenge siden Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg