Gå til innhold

Polo 6N 120 orginale hest ?

Ranger emnet

Gou

Anbefalte innlegg

hmm.. ein kamerat av meg så påstår atte han har sitt tyske bilar (Polo 6N 120 orginale hest..) han va kje sikker på om det va 1.6 eventuelt 1.4ltr.. men detta her e vel kje heilt sant ? (ein annen påstod det fantes orginale 6N Vr6.. fordi han hadde sitt det i tyskland.. prøvde å fortelle han atte detta va ein ombygd ein , men naida.. detta visste han :D

1.6 8v 75hp

1.4 16v 100hp

1.4 60hp

Rett meg om eg tar feil :cool: :

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjepson

det er polo 6n med 120 hest i. såkalt special edition. ta en titt på http://www.mobile.de og søk på polo gti...

tror ikke det er så mange av dem i norge... snakk om det bare ble produsert 5000 totalt av dem...

6N GTI har 120 mens 6NF GTI har 125hk

6N GTI er kun laget i 98/99 så den er det ikke så mange av

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde eg visst detta så hadde eg kje handla meg ein 1.416v.. då hadde eg kje kjøpt ein polo før eg hadde fonne 1.6`n.. hmm.. jaja..

ska nå klara 120 hest i min o..

men men..

takk for svarå :op

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo! det er riktig med 120hk i 6N 98/99 mod og 125 hk i 6N2 2000mod og ja det går en blå GTI 6N2 her i Larvik,men den er ikke no kul.MEN DET LIGGER EN SORT 99MOD GTI TILSALGS PÅ MOTORBØRSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den MOTOREN og A/C-en skulle jeg gjerne ha flytta over i min ColourConsept.......hadde eg berre hatt no cash.....men på poloclub.dk så jeg et ombyggingssett for ei stund siden som gav

140 GAMPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det hadde vært noe det!!!!!!!!!!!

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloDude

Yo! det er riktig med 120hk i 6N 98/99 mod og 125 hk i 6N2 2000mod og ja det går en blå GTI 6N2 her i Larvik,men den er ikke no kul.MEN DET LIGGER EN SORT 99MOD GTI TILSALGS PÅ MOTORBØRSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den MOTOREN og A/C-en skulle jeg gjerne ha flytta over i min ColourConsept.......hadde eg berre hatt no cash.....men på poloclub.dk så jeg et ombyggingssett for ei stund siden som gav

140 GAMPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det hadde vært noe det!!!!!!!!!!!

Bare kjøpe kompressor-kit til de 75hk dine da, øker effekten til 125hk og 180Nm :)

Banken har alltid penger ;)

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC stjele hest ;) mao.. uaktuelt..

kompressor kit.. hmm.. konne godt tenkt meg å sotte på ein tur i ein 6N kompressor.. så viss noen i rogalands området har noe sånt.. så gi besjed.. (vil prøva) :D

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider