pokemonnarr Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Har en cd spiller og en cd skifter for salg av merket sony. Cd spilleren er av type vipperundt, med display som er hel glatt og knapper på innsiden. Følger med fjernkontroll. Spiller desverre ikke mp3 plater. Mer info kan skaffes ved interesser. Cd skifter er for 10 plater og kan betjenes med en Sony cd spiller som har mulighet for dette. Mer info kan skaffes ved interesse: Bud Mottas! Mvh Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loco....... Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Fungerer cd-spilleren som den skall? Alle utganger osv? Hvor mye skal du ha for den? Mvh Sondre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hadde vært greit med navn på den så man faktisk kan se hva man kjøper. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jeg sendte han en pm og fikk svar, regner med at jeg kan dele det med dere: Sitat fra pm: "Cd spilleren har kpode: CDX M600R Skifteren har kode: CDX 656 Nypris på begge var 6500 kroner. Har desverre ikke eske eller manualer. Er dessuten en feil med cd spilleren. Den kan for øyeblikket kun brukes med forsterker, da utgangene fra cd spilleren til høytalerene ikke virker. (de er antakeligvis brent av) Dette kan lett fikses av ett radioverksted eller liknende. Bud mottas Mvh Christian" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Min mening om dette trenger jeg kanskje ikke å skrive, hjelper heller selger med noen bilder. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Opp igjen! Bud mottas... Nypris er villedende! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 byr 500 kr for den spilleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_35i Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 byr 1200 ink frakt send pm hvis interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg