Pudding Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 takker og bukker! bare si fra om jeg irriterer dere med å legge ut så mye søppel altså :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Har fått mekka meg en liten video jeg også, men må lage den mindre først og fremt, 40 mb fordelt på 2:30 minutt. Noen som har noen idè hvordan jeg skal gjøre det? Må også ha et sted å legge den ut, men det tror jeg er i boks. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 last ned windows media encoder og lag wmv det er greiest eller last ned divx og bruk medfølgende divx encoder eller last ned divx eller xvid også Virtualdub for å encode dem med.. urls: windows media eller fra siden etsted divx virtualdub xvid prøv noe eller gidd å søke google selv eller spør :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Faen får aldri til å drifte skikkelig..Går en ten rundt eller så seiler jeg sidelings ut i autovernet:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 analog gass og berør den varsomt likeså sving :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Sitat Originally posted by Pudding last ned windows media encoder og lag wmv det er greiest eller last ned divx og bruk medfølgende divx encoder eller last ned divx eller xvid også Virtualdub for å encode dem med.. urls: windows media eller fra siden etsted divx virtualdub xvid prøv noe eller gidd å søke google selv eller spør :P Takker, da prøver jeg på det nå. Så skal jeg se om jeg kan få lagt den ut noe sted i løpet av dagen. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 jeg spiller på en øse!! hehe jada bare spør om du lurer på noe ja, men sleng nå endelig ut film her.. vil se noen av dere kjøre også :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Sitat Originally posted by Pudding jeg spiller på en øse!! hehe jada bare spør om du lurer på noe ja, men sleng nå endelig ut film her.. vil se noen av dere kjøre også :D Vel, nå har jeg lagd meg film, var vel ferdig for en god stund siden, men samme det. Jeg må få lagt den ut et sted så dere kan få lastet den ned, jeg har ingen hjemmeside og ftp er uaktuelt. Hva gjør jeg? Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 godt spørsmål ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Bilen er en Nissan Silvia, tunet til 480hp og bytta dekk. Alt annet originalt :D Et mareritt å kjøre den med ratt! http://pellick.virtualave.net/silvia.wmv Skal få meg video-inn kort så jeg kan lage skikkelige filmer snart... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 pen den siste driftinga ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totten Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 hehe tydlig dere har trena på der der thumpsup noen av dere som har testa ps2 emulator til pc forresten? Siter birel MOTORSPORT CM-32 MTS ICC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Sitat Originally posted by totten hehe tydlig dere har trena på der der thumpsup noen av dere som har testa ps2 emulator til pc forresten? har den kommet enda? eller er det bare en beta versjon for tiden? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totten Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 jeg har funnet 2 forskjellige emultorer. EKAf Playstation 2 Emulator BETA Release3.4.1 Playstation 2 Emulator v1.0 (PS2EMU) blir spennede å se om dette funker ;) :D :D funnet forresten en x-box emulator, tviler på det det funker bra. men det er jo lov til å prøve :D Sitat Originally posted by Golf T&Nos så klart! har den kommet enda? eller er det bare en beta versjon for tiden? Siter birel MOTORSPORT CM-32 MTS ICC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Sitat Originally posted by totten jeg har funnet 2 forskjellige emultorer. EKAf Playstation 2 Emulator BETA Release3.4.1 Playstation 2 Emulator v1.0 (PS2EMU) blir spennede å se om dette funker ;) :D :D funnet forresten en x-box emulator, tviler på det det funker bra. men det er jo lov til å prøve :D Dette er lest på andre forum.. "EKAf PlayStation 2 Emulator is a virus man" "Read EKAf backwards and what do you get...?" men jeg aner ikke..funker de? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg