Gå til innhold

Live For Speed

Ranger emnet

bidz

Anbefalte innlegg

Fant et dritrått bilspill her om dagen..

http://www.liveforspeed.net

du kan race online mot andre osv.. ordentlig Racing simulator!!

anbefales! :D

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skikkelig driftespill ja :D

sliter med og få ny bil da, får jo bare 3 poeng hver gang en vinner.. og må ha 200 poeng for og få turbo-utgaven av fc3s (??)..

full versjon hadde vært digg ja.. men men.. det koster jo 150kr og kjøpe online.. mulig jeg gjør det.. er såpass kult..

siden jeg ikke får installert racer (installasjonen klager over at 16 bit subsystemet ikke fungerer, men det fungerer, so fuckit), så er dette en meget bra erstatning :)

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bidz

sliter med og få ny bil da, får jo bare 3 poeng hver gang en vinner.. og må ha 200 poeng for og få turbo-utgaven av fc3s (??)..

Still in skill til pro, 3 runder og 3 motstandere. da får du mye mer poeng (dersom du vinner da, men bare øv deg på en bane så går d greit!)

Kan vell få opptil 30-40 poeng etter et race tror jeg!

Lykke til;)

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

artig spill da, men hvordan for jeg til å drifte sånn ordentlig?? har noen et bra opsett på det??

spill online på en server der de drifter. spør om en setup av de der. Spillet har et enkelt system for å sende og motta oppsett.

hm.. må vell snart krype til korset å betale.. må ha det.. har spilt det siden de første beta'ene kom.. dritkult spill. spes. med force feedback. klarer knapt å kjøre uten det nå.

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke noe crack til lfs så vidt jeg vet. Har kjøpt det selv, synes det er verdt det, er tross alt ikke snakk om noe formue, koster bare £12. Det er snakk om 3 karer som har lagd det alene, uten noe publisher eller eller noe i ryggen. De har jobbet med det mange lange dager uten noe særlig inntekt fram til S1 kom ut.

Mesteparten av programvaren jeg har er piratkopiert, må innrømme det, men når det er noe som virkelig er verdt har jeg ikke noe problemer med å betale. Programmerere har regninger å betale de også...

</moralpreken> ;)

2001 Alfa Romeo 156 Selespeed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ghostride

Finnes ikke noe crack til lfs så vidt jeg vet. Har kjøpt det selv, synes det er verdt det, er tross alt ikke snakk om noe formue, koster bare £12. Det er snakk om 3 karer som har lagd det alene, uten noe publisher eller eller noe i ryggen. De har jobbet med det mange lange dager uten noe særlig inntekt fram til S1 kom ut.

Mesteparten av programvaren jeg har er piratkopiert, må innrømme det, men når det er noe som virkelig er verdt har jeg ikke noe problemer med å betale. Programmerere har regninger å betale de også...

</moralpreken> ;)

ja.. det er sikkert verdt det, men de skal sikkert ha samme summen for S2 og 3 også... og da er det fort noen kroner.

bruker man andres nøkkel eller en crack så funker det garantert ikke å spille på nett, og da er vitsen over..

hvordan var betalingsmåten? er det ikke litt ekkelt å betale til utlandet på nett osv?

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...