bidz Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Fant et dritrått bilspill her om dagen.. http://www.liveforspeed.net du kan race online mot andre osv.. ordentlig Racing simulator!! anbefales! :D Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Live For Speed er helt konge! Drifting-spill;) Kunne tenkt meg fullversonen da:rolleyes: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 skikkelig driftespill ja :D sliter med og få ny bil da, får jo bare 3 poeng hver gang en vinner.. og må ha 200 poeng for og få turbo-utgaven av fc3s (??).. full versjon hadde vært digg ja.. men men.. det koster jo 150kr og kjøpe online.. mulig jeg gjør det.. er såpass kult.. siden jeg ikke får installert racer (installasjonen klager over at 16 bit subsystemet ikke fungerer, men det fungerer, so fuckit), så er dette en meget bra erstatning :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by bidz sliter med og få ny bil da, får jo bare 3 poeng hver gang en vinner.. og må ha 200 poeng for og få turbo-utgaven av fc3s (??).. Still in skill til pro, 3 runder og 3 motstandere. da får du mye mer poeng (dersom du vinner da, men bare øv deg på en bane så går d greit!) Kan vell få opptil 30-40 poeng etter et race tror jeg! Lykke til;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 aha.. øv meg på en bane ja.. er jo bare 1 bane og velge mellom i demoversjonen :( snufs (utenom offroad greia da..) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 er det ingen som har funnet en registreringsnøkkel på nettet da? det er kult spill, men er lei av demo-bilene og banen.. kult med en driftesetup.. lett å drifte! Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Er visst nok ikke mulig å bare skrive inn en serial. Litt mer komplisert slik jeg har forstått. Men vi driver da ikke med slikt gjør vi vell? *Host* Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 hehe skulle virkelig hatt det spillet i fullversjon ja.. men må da være mulig å finne en eller annen form for "150" kroner som er litt billigere "hark" Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 artig spill da, men hvordan for jeg til å drifte sånn ordentlig?? har noen et bra opsett på det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by taxidriver artig spill da, men hvordan for jeg til å drifte sånn ordentlig?? har noen et bra opsett på det?? spill online på en server der de drifter. spør om en setup av de der. Spillet har et enkelt system for å sende og motta oppsett. hm.. må vell snart krype til korset å betale.. må ha det.. har spilt det siden de første beta'ene kom.. dritkult spill. spes. med force feedback. klarer knapt å kjøre uten det nå. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Finnes ikke noe crack til lfs så vidt jeg vet. Har kjøpt det selv, synes det er verdt det, er tross alt ikke snakk om noe formue, koster bare £12. Det er snakk om 3 karer som har lagd det alene, uten noe publisher eller eller noe i ryggen. De har jobbet med det mange lange dager uten noe særlig inntekt fram til S1 kom ut. Mesteparten av programvaren jeg har er piratkopiert, må innrømme det, men når det er noe som virkelig er verdt har jeg ikke noe problemer med å betale. Programmerere har regninger å betale de også... </moralpreken> ;) Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Ghostride Finnes ikke noe crack til lfs så vidt jeg vet. Har kjøpt det selv, synes det er verdt det, er tross alt ikke snakk om noe formue, koster bare £12. Det er snakk om 3 karer som har lagd det alene, uten noe publisher eller eller noe i ryggen. De har jobbet med det mange lange dager uten noe særlig inntekt fram til S1 kom ut. Mesteparten av programvaren jeg har er piratkopiert, må innrømme det, men når det er noe som virkelig er verdt har jeg ikke noe problemer med å betale. Programmerere har regninger å betale de også... </moralpreken> ;) ja.. det er sikkert verdt det, men de skal sikkert ha samme summen for S2 og 3 også... og da er det fort noen kroner. bruker man andres nøkkel eller en crack så funker det garantert ikke å spille på nett, og da er vitsen over.. hvordan var betalingsmåten? er det ikke litt ekkelt å betale til utlandet på nett osv? Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 noen som spiller dette fremdeles... ? :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by jackpot noen som spiller dette fremdeles... ? :D ja.. spiller fremdeles på demoen. ganske ofte også. prøvde å betale med kort for fullversjon, men fikk "refused by the bank" beskjed... ikke vet jeg.. :( Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by sprocket ja.. spiller fremdeles på demoen. ganske ofte også. prøvde å betale med kort for fullversjon, men fikk "refused by the bank" beskjed... ikke vet jeg.. :( ikke nok penger på konto??;):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg