jackpot Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by sprocket ja.. spiller fremdeles på demoen. ganske ofte også. prøvde å betale med kort for fullversjon, men fikk "refused by the bank" beskjed... ikke vet jeg.. :( spiller demoen jeg og.. hvilke servere er du på? går det ann å utveksle oppsett med demoen? Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by sprocket ja.. spiller fremdeles på demoen. ganske ofte også. prøvde å betale med kort for fullversjon, men fikk "refused by the bank" beskjed... ikke vet jeg.. :( den fikk jeg også slengt opp i trynet Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by taxidriver ikke nok penger på konto??;):D skøyer.. :rolleyes: Originally posted by jackpot spiller demoen jeg og.. hvilke servere er du på? går det ann å utveksle oppsett med demoen? Det går fint å utveksle oppsett, ja. Demoen er fullverdig samme versjon, men mangler baner og biler.. Jeg er på litt forskjellige servere, men for det meste på netikka eller noe sånt. Ikke GTI-race, det er for pyser.. vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for jeg har veldig lyst på fullversjon.. det er ikke akkurat et bra spørsmål om noen vil låne ut kreditkortet sitt :-) Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by sprocket Det går fint å utveksle oppsett, ja. Demoen er fullverdig samme versjon, men mangler baner og biler.. Jeg er på litt forskjellige servere, men for det meste på netikka eller noe sånt. Ikke GTI-race, det er for pyser.. hvordan sender jeg mitt oppsett da.. ? ;) har fått tilsendt ett oppsett, men finner det ikke på listen over oppsett.. ? Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by jackpot hvordan sender jeg mitt oppsett da.. ? ;) har fått tilsendt ett oppsett, men finner det ikke på listen over oppsett.. ? Det enkleste er vell å spørre de du spiller med.. Du trykker "N" for å få opp listen over spillere, og trykker SS (send setup) til den du ønsker å sende setup til.. når du blir tilsendt en setup ser du et SS-tegn bak den du fikk setupen fra. trykker du der får du beskjed om å skrive inn navnet du vil setupen skal ha... enkelt og greit... :S Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by sprocket Det enkleste er vell å spørre de du spiller med.. Du trykker "N" for å få opp listen over spillere, og trykker SS (send setup) til den du ønsker å sende setup til.. når du blir tilsendt en setup ser du et SS-tegn bak den du fikk setupen fra. trykker du der får du beskjed om å skrive inn navnet du vil setupen skal ha... enkelt og greit... :S okey.. jeg fikk tilsendt ett setup.. men lure meg lagra det altså ikke.. :rolleyes: ;) takk for at du forklarte :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Noen her som spiller LFS aktivt eller? Virker jo som om dere er ganske med her. Hadde vært rått å fått samla noen av gutta herfra og kjørt litt sammen en kveld. Bare avtalt en tid, så vi hadde fått samla en skikkelig gjeng nordmenn... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by ton Noen her som spiller LFS aktivt eller? Virker jo som om dere er ganske med her. Hadde vært rått å fått samla noen av gutta herfra og kjørt litt sammen en kveld. Bare avtalt en tid, så vi hadde fått samla en skikkelig gjeng nordmenn... :cool: Har bare demoen da, men kjører en god del.. Drit artig Drifting og Racing spill.. Noe av det mer realistiske jeg har vært borti på pc.. Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Lethal Har bare demoen da, men kjører en god del.. Drit artig Drifting og Racing spill.. Noe av det mer realistiske jeg har vært borti på pc.. Mvh Lethal tror de fleste bare har demoen.. det er vell lettest å samle en gjeng herfra om vi bruker demoen. Jeg har selv brukt ufattelig mange timer på demoen, og har ikke kjøpt hele enda. (prøvde, men fikk det ikke til..) jeg er med på å kjøre en kveld! Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Har ikke noe annet enn demoen jeg heller, men det duger jo i massevis det... Må vel nesten støtte de geniale gutta som har lagd det og kjøpe fullversjon en dag vel. Da får dere finne ut når dere vil kjøre da. Jeg er alltid klar... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Noen her som vil spille litt multiplayer eller? Jeg er lei av å krangle med datanerder på finsk, tysk og engelsk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Jeg lasta ned fullversjonen fra suprnova.org, men skjønner ikke/ har ikke satt meg inn i hvordan det funker. Får vente til juleferien da jeg forhåpentligvis har litt fri. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 LFS er glimernde drifting spill! Kan virkelig øve på de forskjellige teknikkene! Må få til å spille det en kveld.. I kveld kanskje?? Her er et bilde jeg mekka fra en liten drift sesion, og nei snurra ikke på noen av de ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Ey gutta! Tror vi bare sier det sånn at vi spiller torsdag kveld jeg... Skal vi noengang få gjort dette, tror jeg vi må gjøre det sånn. Jeg starter et spill sånn i 7-tida eller noe, så bare kjører vi og drifter og koser oss... Satser på at alle er med da. Jeg kjører uansett jeg da, men det hadde jo vært festlig hvis dere ble med.. Jeg bruker demo...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by ton Ey gutta! Tror vi bare sier det sånn at vi spiller torsdag kveld jeg... Skal vi noengang få gjort dette, tror jeg vi må gjøre det sånn. Jeg starter et spill sånn i 7-tida eller noe, så bare kjører vi og drifter og koser oss... Satser på at alle er med da. Jeg kjører uansett jeg da, men det hadde jo vært festlig hvis dere ble med.. Jeg bruker demo...:rolleyes: Har du en server vi skal samles på? helst uten andre spillere før vi kommer dit, liksom.. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg