ton Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Nei, jeg har ingen egen server for LFS-spilling. Jeg bare starta opp et vanlig online spill som dere kunne slenge dere med på, men ingen kom så... :rolleyes: :( Men det var kanskje det du mente og? At jeg starta opp et eget spill? Skjønte ikke helt hva du mente jeg... :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by ton Nei, jeg har ingen egen server for LFS-spilling. Jeg bare starta opp et vanlig online spill som dere kunne slenge dere med på, men ingen kom så... :rolleyes: :( Men det var kanskje det du mente og? At jeg starta opp et eget spill? Skjønte ikke helt hva du mente jeg... :confused: var ikke inne å leita etter serveren din nei. Trodde du mente vi skulle joine en public server sammen, men det funker jo fint å lage en selv. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 For dem som bruker demo versjonen, den fulle versjonen ligger nå på suprnova.org Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by johnny lastet ned den "fulle". men er ikke fullversjonen. Er mange setup filer der, noen som har fått til denne filen? slik at alle baner og biler virker? Laster man ned S1 fra LFS sine sider er det jo en demo helt til man får registrert og betalt.. vi mangler vell bare en crack... Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 en crack som faen ikke finnes :( Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Hmm..nå har ikke jeg testet disse filene enda,men dere kan jo prøve... Live For Speed Serial Live For Speed Crack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Hjelper ikke med bare serialen.. Må være et brukernavn som er registrert på sia dems oxo.. Da blir det strax litt værre... Men hvis noen får tak i brukernavnet og en serial, så ikke nøl med å del det da :cool: Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 KJØP det forbanna spillet da! :rolleyes: Så gjerrig det går ann å være. Det beste racing simulatoren jeg har spilt noen gang koster ikke stort mer enn en pizza! Så spis havresuppe i dag og kjøp deg mange timer race-action :) Bare frekt å prøve å finne crack til dette spillet spør du meg. Hvert fall når det er såpass bilinterreserte folk som oss som gjør det. Det første jeg gjør når jeg får VISA er å kjøpe fullversjon. Blir gjerne med å kjøre fra dere i fremtiden... syns jeg var god på asfaltbanen på demoen før, med egetutviklet oppsett til GT Turbo og ratt/pedaler gjorde jeg 1.28.9x Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by mfafa KJØP det forbanna spillet da! :rolleyes: Så gjerrig det går ann å være. Det beste racing simulatoren jeg har spilt noen gang koster ikke stort mer enn en pizza! Så spis havresuppe i dag og kjøp deg mange timer race-action :) Bare frekt å prøve å finne crack til dette spillet spør du meg. Hvert fall når det er såpass bilinterreserte folk som oss som gjør det. Det første jeg gjør når jeg får VISA er å kjøpe fullversjon. Blir gjerne med å kjøre fra dere i fremtiden... syns jeg var god på asfaltbanen på demoen før, med egetutviklet oppsett til GT Turbo og ratt/pedaler gjorde jeg 1.28.9x Noen synes det er litt skumelt å slenge rundt seg med kortnummer..! Jeg prøvde å betale med kortet mitt, men det funket ikke.. Avvist av kortutsteder, eller noe i den dur.. jeg har 1.28.8x :-) Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Har man ikke VISA kan det kanskje bli litt vanskelig å få kjøpt spellet da.. Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by MuVo Hmm..nå har ikke jeg testet disse filene enda,men dere kan jo prøve... Live For Speed Serial Live For Speed Crack Så dette funker ikke åsså? Noen som har funnet ut en "gratis" vei??:rolleyes: Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 nei, ikke jeg i allefall, har visa, men går ikke an for meg å betale av en grunn.. tror ikke jeg har noe annet valg enn å cracke det.. men hvordan? hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Funka fint med VISA'en her. 150 kroner er absolutt verdt det syns nå jeg. Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 så jeg må da vente 3-4 mnd før jeg kan få full versjon da....kjipt.... eller kanskje brukernavn og serial funker flerganger *hint-hint*:D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by k9v Funka fint med VISA'en her. 150 kroner er absolutt verdt det syns nå jeg. Får du alle bilene når du kjøper første gangen eller må man betale i flere omganger for å få HELE spillet? Begynner å bli ganske lei av samme bane og samme bilen hele tida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg