Gå til innhold

Live For Speed

Ranger emnet


bidz

Anbefalte innlegg

Må bare skyte inn at dette spillet er noe av dte mest geniale og realistiske jeg har prøvd!

Har lasta ned hele versjonen, men har ikke registrert meg slik at jeg kan kjøre alle bilene..

Men har kjørt meg opp credits slik at jeg har turboutgaven da!:D

Lydgjengivelsen og sinnsykt mange innstillinger på kontraoppretting på rattet,senking,dekk,utveksling og håndbrekk er jo helt sinnsykt!

Føler også at bilen kjører fungerer så realistisk at det er skummelt, slipper akkurat når turboen kommer litt i svingene osv..

Må bare gi honnør til de 3 karene som har laga dette spillet!

Mercedes C200 Espirit 95-mod

(x) Mercedes 190E 2.6 87-mod

(x) Mercedes 190E 2.0 87-mod

(x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod

(x) Mercedes 230CE 89-mod

(x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod

(x) Mercedes 190E 84-mod

(x) Peugeot 205 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det mange som har betalt for S1, eller er det snakk om samkjøring på demoen?

 

Jeg er med på begge deler, om det er fler som har lyst!

 

det er masse muligheter på S1.. det er ikke mange baner, men utallige kombinasjoner av de forskjellige banene. og bilene er virkelig kule!

syklende :-)

 

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det riktignok lenge siden sist jeg spilte LFS. Men den gang jeg spilte demo var det Netikka 4 som gjaldt! Den desidert beste, mest seriøse, serveren som er stabil/rask. En gang var det også et par-tre DK-Driver servere som var bra. Men de forsvant en gang og jeg så dem aldri igjen :( var en danske der, 'Skibber', som jeg skulle likt å møtt igjen.... :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kan ikke en bare lage en egen server for en kveld...privat server ofc. så legger du ut passordet her.så si at man starter serveren fra klokken 20:00 - så langt man orker...og de som kommer kommer..

 

jeg skal nok klare å organisere noe..men det får jeg ta i morgen...om jeg har bra nok linje da..sitter hos madammen og vet ikke helt hvordan linje hun har.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jackpot

noen som har testa den siste versjonen?

S1F ?

 

er jo helt totalt fucka styring sammenligna med den forige versjonen jeg spilte med .. mener det var S1D..

 

nå er det 'fast steer' og skit.. også slipper bilene no helt sinnssykt ;)

 

De slipper helt villt ja. Det er en kunst å kjøre LX6! Herregud der skal du være våken mann....har kjørt 1.23.950 på BL_GP med den da :) Du er pent nødt til å merke når den er på vei til å slippe, og rette lynraskt opp helt fra starten av. Ellers slipper det så ille at du aldri tar den inn... syns ikke GT Turbo var så vanskelig å ligge bredt med da.. prøv på drifting med LX6 liksom.. det krever sin mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

 

De slipper helt villt ja. Det er en kunst å kjøre LX6! Herregud der skal du være våken mann....har kjørt 1.23.950 på BL_GP med den da :) Du er pent nødt til å merke når den er på vei til å slippe, og rette lynraskt opp helt fra starten av. Ellers slipper det så ille at du aldri tar den inn... syns ikke GT Turbo var så vanskelig å ligge bredt med da.. prøv på drifting med LX6 liksom.. det krever sin mann!!

 

man kan evt. få noen andres driftesetup til LX6'en.. det er dritfett! den er lett å ligge bredt med, men å kjøre rett frem blir værre :-)

 

med Force feedback kjenner man når det slipper. klarer ikke å kjøre uten ff, når jeg er vant med det.

syklende :-)

 

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kao

jeg finner ikke fullversjonen på suprnova , kan noen legge ut en link ??

 

det er ingen forskjell på fullversjon og demo.. last ned S1 fra hjemmesiden til LFS, og register den ved å BETALE! det er ingen som har cracket versjon av dette, så alt crack'a du finner er bare tull.

syklende :-)

 

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår