RuuDpus Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Heisann! Mulig dette er en dårlig idè, men det er lov å prøve. Den siste tida har det vært veldig mye krangling og diskusjoner, og jeg forstår godt at for de nye brukerne her så er det veldig vanskelig å vite hvem som snakker av erfaring og med peiling, og hvem som snakker om hva de har hørt en gang i tida... Jeg vet det har vært en lignende tråd før, men la oss nå gjøre livet litt lettere for de nye, så de vet hvem de kan høre på, og la oss holde oss ON topic! Vi kan jo starte med meg selv Alder: 19 Bygg: 2 økonomianlegg Har jobba seriøst med bilstereo: nei Hvor mange år med bilstereointeresse: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 30år Bygg: endel større og mindre Bilstereo som hobby: 14år Bilstereo som yrke: 3år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 38 år gammel, møbelsnekker. Drevet med lyd siden jeg kunne gå! Bygde mine første høyttalere når jeg var 7år. Har diverse kurs fra Norsk lydskole, jobbet litt med live lyd og studiomiksing. Bygget masse basskasser og montert en del bilstereo. Først og fremst en HIFI-mann men går ikke av veien for trøkk og morro i bil. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SieRRa-rollercam Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder 32 Bygg masse og forskjelligt (sikker over 200 forskjellige basskasser) Bilstereo som en liten hobby 13år , hifi 22år bestilte første byggesett hos eltek i en alder av 12 år. Driftsteknikker som yrke ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder 20år Yrke: bilmekanikker bygget en del stereo både i bil og inne i sikkert drevet noen år med Pa og lyd tenkikk driver kun på hobby men har lyst å drive mer på hel tid og lære mer om høytalere og parameter osv. litt dypere inn i greiene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 27år Yrke: Telemontør/Datatekniker og Elektriker Bygget bilstereo i maaaaange biler Driver stort sett med dB-drag, Norgesmester i 2004, ranket nr 2 i verden på poeng i min klasse i 2006, deltatt på 26 konkurranser hvorav 16 førsteplasser 6-7 andreplasser, og ca 4 tredjeplasser. Merker jeg selv har brukt: Pioneer, Infinity, Rockford Fosgate, JL-Audio, Phoenix Gold, Soundstream, Phillips, Denon, Fusion, Hertz, JBL, Kinetik, Kicker, GAS.. Har drevet egen bilstereobutikk i 2 år Har hatt bilstereo som hobby i 10 år Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder 34. Udannelse: Biltekknikker. Yrke: Daglig leder Audio-art, bilstereo og multimediasenter. Bygde min første basskasse for 15 år siden. Norsk mester i bilstereo 1997,1998,1999,2000,2001 Svensk mester i 2002. Startet opp EMMA i 2003, og holder i dag bilsterokonkurranser. Startet mitt bilstero-firma i 1999. Det ligger nå i Oslo. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 21 Yrke: Serviceteknikker. Hatt bilstereo som hobby i ca. 5 år og bygget en del medium store oppsett, men ingen større enda. Har drevet med lyd og elekronikk siden jeg klarte holde loddebolten selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 19år Jobb: Montering og drifting av Tv-systemer på hoteller Utdanning: Serviceelektroniker Bygg: 1 avsluttende eksamens-prosjekt i min egen bil I tillegg til X antall kompis biler, bla. Fusta Racing Erfaring: Ca. 2 års erfaring med bygging +1 år i forbindelse med utdanning. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder 36 Jobb : Driver Audioteam Norge . Drifter nettstedene lydibil og bilstereoauksjonen . Agent for Ice Audio Nordland, Troms og Finnmark i ca 10 år . Litt Taxi kjøring på si :driving . Har solgt bilstereo i 12 år, hatt det som hobby siden jeg var 18 . Arrangert Lydkonkurranser i flere år i NordNorge, Takk til alle dommere og deltagere . Norgesmester 3 sesonger i Acap . Bygget/ montert masse i diverse biler. Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder - 30 Utdannelse - Master of Business Yrke - Forsikringsagent Begynte med bilstereo da jeg begynte å jobbe for Hi Fi Klubben i 1991 Har aldri konkurrert, da jeg har altfor sært utstyr til at jeg får være med ;) Har bygd diverse biler, blant annet en golf I med 4 x 15" og 2 x 18" Cerwin Vega strokere og 3 x ZPA 0.5er i. (kjempe flopp). Er nå mest opptatt av SQ og bygger nå i en 67 MGB GT. Der skal det blant annet inn Mcintosh MX406, Planet Audio HVT rørforsterkere, Focal Utopia frontsett og Image Dynamics subwoofer. Henger mest på http://www.talkaudio.co.uk Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder - 23 Utdannelse - snekker Yrke - cnc operatør Solgt bilstereo i 5 år i Expert kjeden bilstereo som hobby i 8 år Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder - 19 Utdannelse - snekker Yrke - jobber på draka comteq(kabelfabrikk) Erfaring. null og niks Bilstereo som hobby i et halvt år =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikazi Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 alder 18 jobb driver med rein intresse bil snøskuter erfaring: ble værre når jeg kom inn på dette forumet slik drittkasting av folk har jeg ikke sett maken til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 alder 18jobb driver med rein intresse bil snøskuter erfaring: ble værre når jeg kom inn på dette forumet slik drittkasting av folk har jeg ikke sett maken til Visste ikke det var så jævla mye reindrift i Trøndelag? :magic: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg