Odd-Helge Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 30 Bygg: har mistet tallet for mange år siden men har bygd en "haug" med anlegg i egne og andres biler Har jobba seriøst med bilstereo: jobbet en periode hos AudioTeam og har vært aktivt med i ACAP. Har hatt bilstereo og hjemmestereo som hobby i ca15år og drev en del som platesnurrer i min ungdom. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Visste ikke det var så jævla mye reindrift i Trøndelag? :magic: Jo da, det fins mye samer i trønlag. Sør-samer heter de. :thumb Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder 18 Utdanna innenfor elektronikk. GK elektro - VK1 Elektronikk Har holdt på med annlegg generelt siden jeg var ca 6-7år. Bygg: Har byggd en del basskasser og bygt i flere biler. Driver med amatørbygg der jeg satser på pen lyd egentlig. Tor ikke jeg kommer til å møte i noen komkuranser og har aldri vært på en en gang :S Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Visste ikke det var så jævla mye reindrift i Trøndelag? :magic: ligger karasjokk i trøndelag :sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikazi Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hvem sier jeg er fra trøndelag:-)?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 17år Bygg: kasser til hjemmebruk og komplette anlegg stereo som hobby: siden jeg fikk lov til å få hammer Anbefaling av merker jeg kjenner: Focal, cadence, pioneer og CV Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 19 Yrke: Bilmekanikerlærling. Erfaring: Ikke mye, bygget litt smått, litt høylytt og unødvendig. Under opplæring med et seriøst førstebygg. Interesse: Har hatt stereo som interesse i ca 2 år, blitt mer og mer etter jeg begynte å lese her inne! Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 23 Yrke: Matros på Offshore Service Fartøy Erfaring: myyye hobby bygging i 5år.. vært Dj i flere år i Kristiansund. Interesse: Bilstereo, musikk. Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 19Yrke: Bilmekanikerlærling. Erfaring: Ikke mye, bygget litt smått, litt høylytt og unødvendig. Under opplæring med et seriøst førstebygg. Interesse: Har hatt stereo som interesse i ca 2 år, blitt mer og mer etter jeg begynte å lese her inne! erfaring: ikke mye? :hvaskjera prosjektet ditt er jo dritbra :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 22 Utdannelse: Fagbrev som automatikkmekaniker, snart ferdig med teknisk fagskole mekatronikk. Erfaring: Minimalt, har bare hoppet i et stort prosjekt å lærer etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 30 Utdannelse: Diverse høyskole Yrke: Daglig leder Erfaring: Min erfaring ligger i timer med eksperimentering, bygging og forskning gjennom 15år. Jeg har designet, konstruert og bygget et utall høyttalere for hjemmebruk, bl.a 2 særdeles gromme saker sammen med bl.a Dag Johansen, som ble vist på HiFi messen i Horten i 2003, til svært gode kritikker. Min store lidenskap er hjemmestereo, mens bilstereo er et morsomt yrke. Mitt mål er å hele tiden lære mer. Både ved hjelp av teoretiske og praktiske studier. Jeg er særdeles kritisk av natur, og svært kresen på lydkvalitet. Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 29 Utdanning: Hmm.... Har nå gått elektro og flyelektronikk da... Men aldri noe mer med det. Studert litt IT. Yrke: Montør hos Bilradiospesialisten Sandnes. Erfaring: Begynte med litt bilstereo da jeg var 16-17. Måtte ha lyd klar i førstebilen. Lagde min første basskasse da jeg var 17år. har den enda. 112 liters portet kasse med doble kammer i 22mm gulvspon. Blei faktisk rett og ganske pen må jeg si... Aldri deltatt i konkurranse fordi jeg aldri har hatt et 100% ferdig anlegg. Og for jeg egentlig bare har bygget anlegg for min egen del. Bygget opp flere komplette anlegg for venner og bekjente på privaten. Jobbet nå hos BRS i 4.5 år. Og flere blir det. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder : 18 Yrke : Automatiker (etter juni =P) Erfaring : Drevet med stereo (innendørs) i ca 6 år,kanskje ikke så særiøst i starten,men men.Drevet med bilstereo i ca 2 år (egne prosjekter) Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder : 18 Yrke : Automatiker (starter til høsten=P) Erfaring : Drevet med stereo (innendørs) i ca 6 år,kanskje ikke så særiøst i starten,men men.Drevet med bilstereo i ca 2 år (egne prosjekter) Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Alder: 25 Utdanning: Allmenn fag, 2 år IT på høyskole, så 1 år bedriftsøkonomi, driver nå med mitt 3. år med økonomi. Erfaring: I 7 år har jeg gjort jalla instalasjoner med middels produkteri min egen bil. Satser på at det jeg gjør nå blir gode greier. Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg