hc_TK Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Alder: 20år Utdanning: vgs - teging, form og farge.. håper på audioteknologi til høsten. Bygg: Begynte vel når jeg var under 15 med bla eltek subwoofer kit og lignende. Har også bygget diverse høytalere og pa anlegg. Litt smått økonomisk i bil, og holder på med mit første skikkelige anlegg i bil nå. Satset på skikkelig sq med litt l i :P Bilstereo som hobby: rundt 5? Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Alder : 36år Skole : 9-årig Grunnskole.1-årig idrettslinje vgs. Utdanning : ? Praksis : Driftsoperatør innen kjemi og prosess siden 16års alder.:shake Hobby : Golf 4 stv.Bilstereo. Målet mitt 2007 :Få Golfen ferdig.Delta i EMMA 2007. Mitt merke innen bilstereo.Focal - Audison. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Kristian Bjørke Alder: 18 Lærling som serviceelektroniker. Bygg: 2 seriøst bygg, skal nå begynne på mitt tredje. Har hatt bilstereo som interesse i ca 2,5 år nå, liker alt med lyd og motor i :) Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Alder 36 Utdannelse Bil og Sveis Hobbyer: Elektronikk siden 82 Motorer siden 85 (fra 2 takt til overladet 4 takt i de senere år) Bil og Bilstereo siden 88 Hifi siden 90 Pc siden 98 (heller mer mot multimedia bruk med tiden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Alder: 18 Utdanning / Jobb: Kontorlærling + Produksjonsmedarbeider Bygg: Planlegger nå, bestilling rett runt gjørne Erfaring: Liten, men ikke helt grønn... Liker JL Audio Hobby: Bil & Mc ++ Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Alder: 32år Utdanning: 5 år innen elektronikk. (radio/tv reparatør + teknisk fagskole) Har jobbet som radio/tv reparatør i 5 år (jobber ikkje med elektronikk no) Har vore interessert i (bil)stereo lenge! Har bygget litt bilstereo i dei 3 bilene eg har hatt, ellers lite bygging Kunne godt tenkt meg å bygge eit skikkeligt anlegg i bilen min, men eg har ein annan hobby som koster peng! (motorsykkel) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 alder: 31 1/2 yrke: Sveiser/selvstendig næringsdrivende Bygg: Begynner vel å bli noen Erfaring: Bygde min første basskasse som 16 åring, konkurert i alle kategorier siden 1997 med ymse resultater.Mener å tro jeg er den som har konkurert mest i bilstereo nord for lofoten...utdannet EMMA dommer også Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg