AcciDabbi Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Her har jeg lagt ut et før- og et etter-bilde av min accord.. Den er fremdeles under utvikling, men kunne gjerne tatt imot noen synspunkter på hva mere jeg skal gjøre.. Noen forslag? Det ska ikke settes på noen form for body-kit, men til sommeren kommer det på Evo6-look panser, felger: BrockB1 8,5*17 ET13, ny og litt større frontleppe og nye oppgraderte bremser.. (Flere bilder her: http://bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3319 ) Sjekk ut denne råå filmen før dere forsetter:roll: http://www.youtube.com/watch?v=PA9ooZHHDh8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runen Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 fint dette her vettu kriss, senkinga gjorde alt med bilen :) glede meg te å se bilen med felgar grinchy :) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 HK i den? Spec's ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcciDabbi Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 fint dette her vettu kriss, senkinga gjorde alt med bilen :)glede meg te å se bilen med felgar grinchy :) :D Ja.. Bler gudd d vettu!! :crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcciDabbi Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 HK i den? Spec's ? Det er ikke noe spesielt med motoren ennå.. Har effektgreen-rør og fri eksos til en potte ifra BS-Bildeler.. Åsså åpent luft-filter.. Motoren er en 2,2l innsprøytning.. 150hk.. men tro det eller ei..den sparker godt ifra :boxing Hehe. Men vis alt går etter planen så skal jeg montere turbo seinere og doble hestene til 300.. men dette er fremtidige planer.. først og fremst felger, panser og frontleppe til sommeren.. :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcciDabbi Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Det hadde også vert kult om di som hadde noen synspunkter på hva som skulle vert på bilen hadde tegnet dette på i photo-shop. Altid hyggelig at noen modder bilen litt..! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Gamle accorder er fine! Likte din godt. Men chrome m3-look speil synes jeg du akn spare bilen for. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcciDabbi Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Gamle accorder er fine! Likte din godt. Men chrome m3-look speil synes jeg du akn spare bilen for. Hehe.. Jeg tenkte jeg måtte ha nye speil uansett og grunnen til at jeg valgt krom er at det er kromlister rundt vinduene.. så dette passer jo litt sammen.. :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Accord er staselige biler. Jeg syns du skal droppe de speila og planen om Evo-panser. Men det er din bil. ;) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcciDabbi Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Accord er staselige biler. Jeg syns du skal droppe de speila og planen om Evo-panser. Men det er din bil. ;) Hehe.. Jeg synes det orginale panseret eg litt kjedelig.. Liksom så flatt.. så vil ha litt mere liv i det.. Men det er ikke et helt panser, bare et scoop som jeg skal lakke inn.. (se bilde) Men speil.. Det er da finere med disse enn di orginale? Krom passer også sammen med listene rundt vinduene.. Eller noen som har andre forslag? Her er et Evo6 panser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcciDabbi Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Siden jeg ikke har fulgt opp dette prosjektet helt fra begynnlesen tenkte jeg a jeg kunne sette opp en liste over alle ting som er gjort med bilen til nå.. -Sveist rust i den ene hjulbuen bak -Senket med senkefjører 40/40 og godkjent hos biltilsynet -Valset hjulbuer for å få plass til større felger -Grillen ble lakket svart/rød og satt på lyktelister -Fjørene ble kappet og bilen ble senket 110/90 -Satt på M3-speil i stede for di orginale Flere oppdateringer kommer senere!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Istedenfor Brock B1 felger må du skaffe noen skikkelig old school japse felger!! små og breie!! Det ser konge ut! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcciDabbi Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Istedenfor Brock B1 felger må du skaffe noen skikkelig old school japse felger!! små og breie!! Det ser konge ut! Hehe.. Old School?? har jeg aldrig hørt om.. Men vis du har et bilde du kan laste opp?? Den blir jo RÅ med brock felgene da.. Må bare senke den litt mere.. :roll: Hehe.. Har lagt inn et photo-shoppa bilde av bilen med Borck felger.. Check it out..:yodude: Det blir jo ikke helt ligt som på bilde da.. De kommer myyye lengre ud.. derfor må bilen valses mere enn den er nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 For eksempel noe sånt. Fant ikke så mye i farta. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Dropp m3 speila, i stedet for EVO panser, ta EVO speil, lakk i bilens farge, problem løst :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg