Gå til innhold

Honda Accord - "Tha Lowrider Prosjekt"

Ranger emnet

AcciDabbi

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da her jeg laget meg nye baklykter.. Tog for meg noe nytt som jeg ikke har sett noen andre har gjort før.. alacocaina Hehe..

Jeg gikk inn til en sånn glass-maker-ting å spurte om jeg kunne få noen avkapp av speil som skulle kastes.. "D ska me nok klara å få te" sa han og så fikk jeg etpar.. Dette reiste jeg jem med og knuste til små biter.. Etterpå delte jeg lyktene på bilen og satte igang med å lage speil-mosaikk inni der.. Puh, stress.. :p Men det tok form etter hvert og jag må si, det ble ikke så verst..:P Hva synes du?? :roll:

2l9inph.jpg

Hehe.. ok, de var ikke så bra bilde :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Er lysten på en 2.2. Kjørte den modellen nyere med 150 hk. Og de går helt greit.. Er jo en del utstyr på de bilene og.. Kommer godt med:)

Ja.. det er ekstremt gode biler.. og det kjekkeste av alt, ting holder på dem.. er ikke slik som merce å BMW.. der ryker det jo på lager her og der hele tiden osv.. kjenner til problemet;) og en annen ting. vis du senker denne bilen slik denne er, så kom og vis meg en annen vanlig bil som henger bedre enn denne på veien.. tro meg, du blir imponert..

:driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. det er ekstremt gode biler.. og det kjekkeste av alt, ting holder på dem.. er ikke slik som merce å BMW.. der ryker det jo på lager her og der hele tiden osv.. kjenner til problemet;) og en annen ting. vis du senker denne bilen slik denne er, så kom og vis meg en annen vanlig bil som henger bedre enn denne på veien.. tro meg, du blir imponert..

:driving

Ikke dumt.. Men hvor mye koster disse bilene då sånn ca?? For et fint eksemplar med en 2.2liter??

Er det noen modeller som er bedre enn andre? De kom jo bare fra 1990 til 1993 om jeg ikke tar helt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider