solheim Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 I tillegg til de to små skruene på toppen av lykten, hva må gjøres for å få den ut...? På tide med nye lys :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Må vel faktisk løsne hele frontfangeren for å få av lyktene mener jeg å huske... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solheim Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Grusomt! Skal inn med xenon og ellers skifte av pærer... Alle lykter skulle vært som min gamle Ascona B. DER var det god plass :) lol... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 gjorde dt samme i går, se min tråd.. måtte av med front fanger sitter to skruer oppå, to skruer under : ) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 det er flust med skruer for å få av fangern og.. er vel 3 i hver hjulbue om jeg ikke husker helt feil. Så må du ut med det midtre dekslet, der sitter det vel 2 og tror jeg.. du finner ut av det :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solheim Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Men da er det vel enklere å demontere noe under panseret heller? Skal jo tross alt bare bytte lyspærer på bilen :) Snakker om å lage det skikkelig tungvindt...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 du kan løsne fangeren på den ene siden om du skal bytte ei lykt, ellers er det lettest å ta AV hele.. lykta sitter med 2 skruer under lampa, egentlig ganske lett. bytte hovedlykt på en halvtime på gamlebilen min..løsne alle skruene, og dra fangeren litt ned på siden..sitter en skrue bak ett deksel nede og så du må av med de( av de soret dekslene med riller) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Du trenger ikke å løsne hele fangeren hvis du bare skal bytte pærer. Det får du til ved å bare ta av dekslet bak på lyktene. Trangt som bare fy, men det går. Har gjort det selv mange ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 om du bare skal bytte pærer komme du til ja.. ta av ett deksel på den ene siden og skal være klart på andre, er trangt og greit og stå inne ett sted.. men går greit uten og få ut lykta : ) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 ja bare pære kommer du til bak lykta, noe trangt men det går Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg