Gå til innhold

Dodge Ram srt-10 er ikke verdens raskeste pick up lenger!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den "pick-up"en minna meg bare om en ting... Det jeg har påstått i lang tid! Del Sol er en pickup!

1373010-bilde3-cimg3070.jpg

Må ikke glemme MR2 også da

Ja jaaaa.... å sånn går no dagan...

hehh :boxers

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne australske Ford pickupen er ikke feil heller.

FPV (Ford Performance Vehicles) Super Pursuit

6316863.jpg

6316867.jpg

5,4L V8 290kw

Tro meg, disse australske pickupene er sykt heftige når du ser dem på veien. Og lyden er pervers.

Eller denne F6 Tornado 4L Turbo 270kw

tornado_full03.jpg

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neinei, men det jeg forbinder med pick-up er en bil som gjerne er litt stor i størrelse og høy. Kan likesågodt lage lasteplan på ferrari og si at det er verdens kjappeste pick-up. Blir litt feil liksom..

Det er smart å si. ha ha ha ha. så er suv med airrides er ikke lenger en suv det da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er ikke den bilen helt mulig å sammenligne med Dodge Ram. Blir litt som om jeg skulle kalt min Tahoe for lastebil og sammelignet den med de skapbilene som kjører rundt. Hvis dere forstår hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider