pepa Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 er det noen andre som bruker slike luftslanger til vacum og trykk? :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Ypperlige slanger det der,brukes jo ikke annet i industrien!!Tåler trykk og vakuum godt,men er ikke helt sikker på om de tåler bensin,olje,varme osv slik som det fort blir i et motor-rom. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Juli 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 jeg har ikke hatt noen problemer med dem....... og veldigt billig på jobben hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Han som mekka intercooleren min bruker slike slanger i sin Opel Kadett Coupe Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Hei Jeg bruker sånn til turbotrykksmåleren min. Visst det er pohlyuretan (det skrives ikke sånn ;) ) slanger da. Er de virkelig bra asså?? Kjøpte den på Tess mer eller mindre fordi den var like blå som bilen :) Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg