titus41 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Tenkte på hvordan det er med å importere en Bmw M3 fra utlandet:) eksempel hvilket land som har best muligheter og valg av m3'er som er "strøkne". og hvilken pris det kommer til å koste i det landet og til jeg setter hjula på asfalten i Norge. mvh Andreas Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hei jeg bor i England og titter rundt etter e30 M3 selv. Er e30 av interesse kan du sende meg pm, vet om noen stroekne som kommer paa 140-150 k ferdig regga i norge Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 For å sjekke hvor mye avgifter du må ut med sjekk http://www.toll.no - innføring av kjøretøy øverst på sida... Jacooobs'n: Veit du om ei nettside i england som har noen M5'er eller. M3 er også av interesse. send meg gjerne en privat melding med en link eller legg den ut her så andre kan sjekke. tror mange har lyst til å sitte å bla og sikle på noen sånne biler. Og hvis du har side med skyline, 200 sx, lotus omega etc, så legg de ut. alltid moro å ha noen sider å se på en kveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 gjerne legg ut en link på e30 m3'er man kan få kjøpt til "rimelig penge" og selvfølgelig strøkne :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudzian Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hei, lurte på det samme med å importere biler fra utlandet. Ønsker meg en M3 2004 mod, og lurer på hvilken pris de ligger på i Tyskland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hei, lurte på det samme med å importere biler fra utlandet. Ønsker meg en M3 2004 mod, og lurer på hvilken pris de ligger på i Tyskland? mobile.de - der Automarkt für Gebrauchtwagen und Neufahrzeuge - Finden oder Verkaufen Sie einfach und schnell ihr Auto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fricke Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Har själv en M3GT som eventuelt ska säljas i juli-augusti, den står i svergie, så mit tips är har du tittat nå bå bilarna i sverige. Titta tex på Blocket.se - Sveriges största Köp & Sälj marknad eller //AutoPower.se - Skandinaviens strsta oberoende mrkesinriktade bilsajt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg