Stingah Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hei Trenger nytt motor-deksel til min 1.9 90 hk motor. Mitt gamle ble knust av en kar som skulle skifte oljefilter.. Haha.. Er det noen steder man kan få tak i litt spesielle deksler kanskje? Eller må man modde dem selv..? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Høgger? Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Tja.. høggern her har faktisk aldri hatt golf iv inne.. Hehe.. må høre litt rundt da.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Ødela han motordekslet OPPÅ motoren når han skulle skifte oljefilter??alacocaina Dette passer kanskje ikke? http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=45229 ellers er det kanskje noe her: http://www.bsbildeler.no/butikk/vareliste.aspx?vnr=&vg=1238&vgpath=Varekategorier/1399/10978/1238 Edit: Litt dyrt kanskje men... damndamn Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 ny får du på møller, men er å få tak i carbon og, dog er jeg ikke sikker på til 1,9tdi da,, Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Får i carbon(nederste linken i forrige fosten min), men koster jo litt Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Må nok bli møller i såfall, for karbon hater jeg.. Kunne selvfølgelig støpt ett selv i glassfiber. Plugg har jeg jo ;) Hadde vært et gøy prosjekt Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Turbofun fører Forge de også. Er billigere enn BS bildeler. Fikk tak i et stål deksel til min motor men syns passformen ikke var noe særlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Er viktig med passform ja.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_magnus_ Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 noen som vet pris på et slikt deksel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Kjøpte til min, kostet vel 1400,- om jeg ikke husker skammelig feil. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg