Gå til innhold

Erfaringer med frontset, BMW E-39 ...

Ranger emnet

-2R---

Anbefalte innlegg

Har nettopp byttet bil, og er interessert å muligens oppgradere stereoen litt.

Noen som har lik bil/erfaringer med frontset som passer til denne bilen? Tenkte først og fremst på størrelse på element, og om det generelt er noen triks i ludo jeg bør kjenne til med denne modellen? Hvis noen i tillegg har erfaringer med spesifikke komponente/elementer, mottas også dette med takk;-)

Er ikke interessert å bygge om med glassfiber etc, bare bytte elementer og bruke orginalfeste (Evt etterdempe hvis behov)

( ) 97 BMW 528IA

(X) 92 Honda Civic VTi

(X) 92 Honda Accord Aerodeck 2.2i

(X) 89 BMW 750IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp byttet bil, og er interessert å muligens oppgradere stereoen litt.

Noen som har lik bil/erfaringer med frontset som passer til denne bilen? Tenkte først og fremst på størrelse på element, og om det generelt er noen triks i ludo jeg bør kjenne til med denne modellen? Hvis noen i tillegg har erfaringer med spesifikke komponente/elementer, mottas også dette med takk;-)

Er ikke interessert å bygge om med glassfiber etc, bare bytte elementer og bruke orginalfeste (Evt etterdempe hvis behov)

Jeg har skiftet ellement i disse bilene mange ganger. De aller fleste har 2-veis sett i fordørene, og bare mellomtone i taket bak.

I dørene sitter det en lukket kasse, i plast, som jeg anbefaler at du beholder.

Innbyggingsdybden er ganske bra, så de aller fleste "mellomklasse" ellementer går rett inn. Hvis du har original tlf i bilen så er høytalerene forran dobbeltspolet, da trenger du en ekstra telefonhøytaler, for å få lyden fra tlf`n.

Det sitter 13cm rundt om i hele bilen. Ring gjerne for mere info 90139894

Lenke til kommentar
Del på andre sider