Gå til innhold

hva er det som er bak oppbevarings hyllene /klokka i dashbordet på e36.

Ranger emnet

ssagat

Anbefalte innlegg

Hva er det som befinner seg bak oppbevaringshyllene / kjørekomputer, klokke osv. Har tenkt å sette inn en cd spilleren i det området nedenfor varmeanlegget i dashbordet i min e36.

Men tok av de hyllene som er montert der, bak der var det en svart stor boks, minnet litt om en filter boks, men gidder ikke begynne å skru ned hele dashbordet ute i 15 minus. så er det noen som kan si meg hva det er som er der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke åssen det er å få det ut. Jeg skulle ha cdspiller der jeg også, men innså at det blei for problematisk.

Jeg knakk litt av den plastiken, så inn og tenkte "Hva f***? Hvorfor er det så stor tom plass inni her?" Med et uhell kom jeg borti den bryteren der man skifter om man skal ha luft opp til vinduet, ned til føttene osv. og fant ut at det var en såkalt luftekanal. Så ei stund kom all den varme lufta ut under bryterpanelet til varmen.

Men nå er det fiksa:) Limte på ei aluplate med masse tec7:D

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke åssen det er å få det ut. Jeg skulle ha cdspiller der jeg også, men innså at det blei for problematisk.

Jeg knakk litt av den plastiken, så inn og tenkte "Hva f***? Hvorfor er det så stor tom plass inni her?" Med et uhell kom jeg borti den bryteren der man skifter om man skal ha luft opp til vinduet, ned til føttene osv. og fant ut at det var en såkalt luftekanal. Så ei stund kom all den varme lufta ut under bryterpanelet til varmen.

Men nå er det fiksa:) Limte på ei aluplate med masse tec7:D

Må jo være mulig å lage til noe nytt som er en del mindre slik at man får pressa inn en cd spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det burde gå, men det gadd ikke jeg:D Hehe, masse greier bare for å få inn cd spilleren da.. Har du skjerm der cd spilleren sto org. da?

ja planene er å ha en flipskjerm der cd spilleren skal stå, og en dvd spiller øverst i "oppbevarings hylleen". Må vel nesten ta å rive opp å se litt nærmere på det i morgen, skulle kanskje gjort det før jeg kjøpte skjermen...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har flip skjerm i min e36 der spilleren skal stå, også har jeg dvd spilleren min under dashbordet:D Hehe, lenge leve fjernkontroll!;)

Du kan godt sjekke prosjekt tråden min;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har flip skjerm i min e36 der spilleren skal stå, også har jeg dvd spilleren min under dashbordet:D Hehe, lenge leve fjernkontroll!;)

Du kan godt sjekke prosjekt tråden min;) hehe

Hadde vel vært en løsning det også, men vil helst ha dvd spilleren tilgjengelig.

Hvor har du plasert dvd spilleren ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte sånn radio-holder ting på biltema til en hundrelapp eller no. Også skrudde jeg den opp under dashbordet (Passasjer sida) sånn at jeg kommer til med fjernkontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo vanskelig å skifte plate mens man kjører blant annet.

Jeg spiller enten mp3 cd (Maaaange sanger) eller så spiller jeg av musikk via ipod'en;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider