Popp Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Kjøpte meg en lekebil for ikke lenge siden som skulle være til pynt i garasjen, tenkte ikke stort over hvordan bilen så ut, men leste kjappt på pakkene i butikken og så en Chevy Impala 1965. Ettersom at det er drømmebilen var det den jeg gikk for, uten å se mer på den tok jeg den med til kassa og betalte, men fikk meg en liten overaskelse når jeg pakka den ut for å sette den på hylla. Official licensed product fra GM, det bruker jo være litt kvalitet iallefall var tanken min.. Chevy Impala 1965, eller? Malibu!? jaja, greie biler det også.. 1965 Chevelle?! Snakk om flaks, TRE drømmebiler i en pakke! alacocaina Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 dette er det Chevrolet :chevy kaller en pakke løsning HeHe :hammer Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Stemmer vel egentlig ganske bra det som står på bilen. Se her: http://oldcarandtruckpictures.com/Chevrolet/1959-1970.html Bla ned til 1965 så finner du en lilla 1965 Chevrolet Chevelle Malibu SS 396 Z-16 Hvor Impala kommer inn i bildet er jeg litt usikker på, men kan det hende bilen er bygget på en Impala? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 mulig den er putta i feil eske elns da:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Malibu er basis modellen og Chevelle er en option pakke/modellbetegnelse Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 BossCat: jeg har alltid trodd det var motsatt. Chevelle var selve modellen, og malibu var optionpakke med mer komfort, luksus. Husker godt det sto chevrolet chelvelle bak på 69'modellen til far, og "malibu" på forskjermene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 BossCat: jeg har alltid trodd det var motsatt. Chevelle var selve modellen, og malibu var optionpakke med mer komfort, luksus. Husker godt det sto chevrolet chelvelle bak på 69'modellen til far, og "malibu" på forskjermene Det stemmer nok det, ja. Chevelle er basismodellen, i 1964 og 1965 hadde de "Malibu SS" på bakskjermene. Det forklarer også hvorfor det står Chevelle støpt inn i bunnplata i bilen - det står på alle modellene, også de som ikke har Malibu-teksten på skjermene. Dermed var det nok bare esken som var feil. ;) Mener forresten å huske at modellen med Malibu på forskjermene var ganske sjelden 8) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hvor sjelden den er skal jeg ikke spekulere i, men er er to stk ;) '68 til venstre og '69 til høyre Bilen til far var jo egentlig ganske pen, selv om den ikke hadde allverdens motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hvor sjelden den er skal jeg ikke spekulere i, men er er to stk ;) '68 til høyre og '69 til venstre Bilen til far var jo egentlig ganske pen, selv om den ikke hadde allverdens motor NICE:thumb hva har skjedd med disse bilene da? Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 1967 Chevrolet Chevelle Malibu, så den delen er rett, Impala derimot... må være feil eske... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 ja den modell bilen er ikke noen impala. impalan har åsså 3 runde lykter på hver siden noe chevella ikke har... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 BossCat: jeg har alltid trodd det var motsatt. Chevelle var selve modellen, og malibu var optionpakke med mer komfort, luksus. Husker godt det sto chevrolet chelvelle bak på 69'modellen til far, og "malibu" på forskjermene Sorry, du har rett, jeg husket det baklengs Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg