smiley89 Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 hvordan går en fram når en skal porte? har prosjekt på skulen så vil ivertfall prøve meg. kun seriøse svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Søk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zilver Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hvordan går en fram når en skal porte? har prosjekt på skulen så vil ivertfall prøve meg. kun seriøse svar det er ikke helt lett dette med å porte. men tenk på formen på et fly...få alle vegger glatte og lange svinger i kanalene...det tar tid, men gir ofte resultat.. har porta ut ca 20 hk på volvo 405 topp jeg.. hvilken motor er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiley89 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 det er ikke helt lett dette med å porte. men tenk på formen på et fly...få alle vegger glatte og lange svinger i kanalene...det tar tid, men gir ofte resultat.. har porta ut ca 20 hk på volvo 405 topp jeg.. hvilken motor er det? men er en avhengig av å få større ventiler, for å få litt utav det eller får en litt mer futt allikevell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 snakk med Turboed1 her på forumet, han jobber med porting og maskinering av topper. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg