Gå til innhold

Tips e36 coupe+

Ranger emnet

BmwPilot

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny her i dag. Ser ut som dere har litt peil på bmw så jeg meldte meg likegodt inn her :-)

Jeg har tenkt til å gå i innkjøp av en Bmw E 36 coupe og trenger noen råd. HVilken motor bør jeg kjøpe? Og hva slags utgifter på drivstoff og slitasje må jeg regne med?

Er det mulig å sette inn orginal bmw cd spiller med digitale klimakontrollen? Hvordan er det å sette inn skinn seter? Regner med dere kan dette her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kan gå langt. allt etter hvordan de er holdt. se etter rust på nedkant på bakluka, hjulbuene på sidene på panseret og nede på dørene. sjekke fukt inne i dørken. orginal bmw cd spiller kan du sikkert sette inn. men det er ikke på cd-spillern klimakontrollen er. det er en sak for seg selv. og den er ikke bare å sette på uten at bilen har klima-annleg

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en 325i til rundt 80k.. Kikk etter rust nederst på bakluka, nederst på dørene, i hjulbuene som gofle2 sa. Og øverst på panseret.

Skinnseter får du kjøpt på http://www.blocket.se (Akkurat som finn.no/autodb.no)

Finn en som har godt så lite som mulig. Kikk etter biler som har godt rundt 200k.. Men med riktig vedlikehold holder bilen sikkert 500;)

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...