Gå til innhold

Proff forsterker soundstream selges

Ranger emnet

Grønne fare

Anbefalte innlegg

"Liten" guld klump dette.. hehe=)

Soundstream er KONGE!!!

Hatt 3 stk andre type modeller for Davincien... =)

De gode gamle er BEST... altså dem som blir lagd og solgt nye idag , er ikke så bra som de gamle gode Soundstream forsterkerene...

DaVinci er KONGE ja.. er "Art of the State" produkt.. tror det ikke er så mange forsterkere som slår den idag idag... McIntosh er vel kanskje litt lite hakk over den...

Løp og kjøp..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..må nok kanskje det ja..=)

Skal jeg være helt ærlig her , så har jeg faktisk ikke sett noen andre merker eller forsterker som er såå flexsibel som den.

7kanal= diskant, mellomtone, midbass & sub kanal.

Eller Front og rear + sub.. På rear kanal har den en spesiel funksjon, deling slik at man får utnyttet bak kanalen skikkelig og ikke ødelegger for høyttalere foran.

Den har 2,3,4veis delefilter innbygg. SÅ det er Masse muligheter her gitt.. :)

Jeg bruker den som 7kanal som beskrevet lengere opp her.. Men kun da deling til subben , den jeg har prosessoren Sony XDP-4000X (justere via Pc) til deling av diskant , mellomtone og midbassen.

Men DU må være osb.. ! HVIS du er f .eks er nøye med å at du skal bruke Time Delay i anlegget ditt og vil bruke forsterkeren skikkelig og fult ut.

Så MÅ du ha en extra BLT-4 saken til (det følger med en slik sak på forsterkeren fra før av) , men du trenger da 1stk til for å kunne få brukt f.eks Tidskompassering på alle høyttalere i bilen.

Jeg har da 2 stk.. Var så heldig å fikk med en til fra dem jeg kjøpe DaVinci av.

Dem har dessvere ikke flere slike lengere.. så da må du evt. bestille en slik sak fra USA..

Har sjekket opp og man kan få bestilt det en slik sak fra denne linken..

http://www.speedsound.com

Men du MÅ du sende en mail til dem og spørre først.. For det står ikke noe om en slik sak på siden dems.

Den koster 75dollar , men du får den ikke i guld farge som følger med forsterkeren. Dem får man ikke kjøpt. Dem som får kjøpt løst er i blå farge..

Min er det.. men bry meg ikke om det , så lenge jeg får lyd og brukt Time Delay saken i dsp så skikkelig..:)

Tenkte å si fra , så du vet det. Men hvis du ikke henger deg så oppi dette, så er det ingen fare med at du kjøper forsterkeren får du får brukt den likevel..=)

Her kan du laste ned manual til forsterkeren..

http://www.soundstream.com/sub/support_manuals.html

Lykke til med evt. kjøp.. =)

Bare spør hvis det er noe du lurer på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da... det var leit... det gjelder å være på hugget her og noe sånt dukker oppp... =)

Har hatt "noe" tanker" om å selge min pga noe andre planer i bilstereo verden..hehe.. Men ser ut som det ikke lar seg å gjøre.. så derfor beholder jeg den ennå..

Men jeg hadde krevd noe mer enn det prisen du kunne få kjøpt den for... pga jeg har med en extra topp til forsterkeren som er vannkjært i Alminium.. (kosta 10 000kr). SÅ jeg har både Guld farge og sølv farge til den..=)

++ at den nesten ikke er brukt. den hadde kun blitt brukt som demo i butikk i ca 6mnd for jeg kjøpte den.. så jeg fikk den billig=)

Men man kan alltid bestille fra utlandet- USA.. Jeg har kommet over til en pris for 8000 norske kroner for en helt ny DaVInci.

Så da må du plusse på 24% moms på der igjen.. Husk da å ta med prisen på frakt i tilegg til prisen på forsterkeren..

8000 + frakta= sum , så gange det med 24% mons= total sum!

Du få bare lete litt og sjekke litt rundt.. det kan alltid finnes det noen der ute til salgs..=)

Eller gå løs på McIntosh største 6 kanalen forsterkeren..=) , men da manlger du en kanal extra... (:

Kan løses med ved kjøpt en liten forsterkeren i tillegg..

Vet om 2stk McIntosh forsterker: 1stk 2kanal + 1stk 4 kanal. (finnes i Canada).

Lenke til kommentar
Del på andre sider