Gå til innhold

Hvor får jeg tak i Vadis/Hva trengs?

Ranger emnet

Belia

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vadis brukte de på Volvo merkeverkstedene før. Når bruker de kun VIDA, som er et helt internettbasert program.

Men Vadis funker greit til eldre volvoer.

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det her: http://www.nmhm.no/hans/vadis/

Trenger jeg Login/Passord?

Noen som i tilfelle har?

Alt ligger på dvd imaget du laster ned frå den sida. Har sjølv prøvd det. Fungerer som fjell.

1. last ned alle 3 filene.

2. Winrar, velg alle 3 filene --- Unrar til ein plass der du finn den igjen. Du skal nå ha 1 fil som heite: Vadis 2004C(DVD), og ver på 3.8GB

3. Daemon tolls, eller brenn det på ein DVD med brenne prog

4. Instaler

5. Følg info på tekst dokumentet på sjølve DVD`n. Finn fila "vadis_install.txt" på dvd`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjønt det slik at Vadis er et stilig program å ha (Er det det de bruker på Volvo?)

Hvor får jeg fatt i det?

Noen som har det?

jeg har volvo vadis 2005, det omhandler alle volvo modeller fra 1975-2005, 240-xc90..veldig bra program med delenr og veldig gode tegninger osv..el-koblingsskjema++

kan godt brenne og sende det til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VOLVO VADIS ,det har jeg,men brukernavn og passord har jeg ikke. I min 2005 versjon blir du bedt om å taste inn det.Noen som har peiling på hvor man finner dette? Eller om det går å bruke VADIS uten brukernavn og passord?

hær e et utklipp a ei fil såm hete "vadis set up instructions.rtf" lå på cda mi.

User is: sysadm

Password is: NQZ5-XC3E-P8HD-A2SU

Next click system configuration which allows you to create your own user name and password

Enter your own user name and password.

Select all information and international misc in partner group

Press CREATE NEW USER and then click ok.

Log back into Vadis using your own user name and password.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...