tazie Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 På min 90' mazda 626 coupè har lakken på orginalspolieren falt av på ganske store områder, særlig i kantene.. tror det kommer av risting, da spoileren er av myk gummi... Vil gjerne fikse dette igjen, og har kjøpt en boks lakk på fargerike :P spørsmål: 1\ burde jeg fjerne lakken på hele spoileren, og lakke alt på nytt, eller bare ta de punktene som mangler? evt.blir det ikke dritt og pusse ned på den myke gummien? det er ikke brukt noe grunning eller noe fra før. Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zILENz0 Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Slip ned alt å grunne å lakkert på nytt Siter Opel <3 Nordmenn er i ferd med å gjøre bilen til et slags familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Om spoileren er av myk gummi må du bruke mykningsmiddel i lakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hva burde jeg pusse med? kan ikke tenke meg at det er noe gunstig og ripe og den mye gummien med sandpapir.. Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg