delodur Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Sitter å knuger på en Sony-spiller (se topic) som jeg ikke helt skjønner om støtter DAB-sak eller ikke. Den HAR bus-inn-/utgang, men når jeg surfer rundt omkring så finner jeg ingen DAB-sak hvor spilleren er nevnt under støttede enheter, og Sony's sider synes jeg var litt kryptiske. Den støtter jo satelitt (XM), så hvorfor ikke DAB og? Noen som vet (eller gidder å finne ut) om det er mulig å få DAB på denne spilleren, evt med hvilken DAB-sak..(?) Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Amerikanske Sony-modeller behøver ikke støtte DAB, da det ikke finnes i USA. Likeledes med europeiske Sony-modeller, de behøver ikke støtte XM eller Sirius, da disse satellittradioene ikke kan mottas i Europa. Såvidt jeg husker har ikke Sony noen eksternt DAB-adapter, så her må du enten finne en universal fra f.eks. REVO eller bytte spillermerke. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Regnet med noe slikt. Var nettopp for å slippe å bytte merke/spiller at jeg håpte det skulle gå. Får snoke litt på "universal" da og se hva jeg finner. Noen som har et godt tips til merke/type (evt link)? Skal så klart sjekke opp Revo. ;) Tusen takk for svar forresten TransMedia. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg