sindr Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jeg må si jeg er veldig fascinert av horn! Kom over noen videoer som virkelig lager lyd. Kanskje ikke 30Hz, men hvert fall dB! Definitivt noe man burde hatt når man ligger bak ei sinke i trafikken;) tenker det hadde gjort susen ja.. Sjekk dette: http://www.shiphorns.com/posts/t4caw4b_2.mov http://www.shiphorns.com/media/caw4b_tunnel.mov http://www.shiphorns.com/posts/t4diaphoneroll.mov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hører vi høy piping? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Høyt, ja sikkert, bruke i dB-drag? heeeeeelt uaktuellt, og ikke en gang tillatt, så hvorfor vi dB-draggere skulle se her skjønner jeg ikke ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 bare lurer: er det lov med Horn-konstruksjon i db-drag?? kanskje ikke så praktisk men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Det er i utgangspunktet lov, men er jo ingen vits... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindr Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hehe, poenget var ikke at noe slikt skulle brukes i dB-drag, var mer det at man kan oppnå sykt høye lydnivåer med minimal effekt:) krever noen tusen watt for å klare å henge med slike horn vil jeg tro, og disse hornene trenger bare litt luft:D Tenkte også at det kunne være fascinerende å se/høre. Jeg synes bilstereo er topp, og kunne ikke tenke meg å gå over til å begynne med horn, men lydstyrken og ekkoet og brutaliteten fascinerer meg. Dere synes det er helt uinteressant? (ikke tenk bilstereo nå, gutter. Tenk lyd!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 For det første så har det ingen ting med bilstereo å gjøre For det andre så er det forbudt å bruke slike horn og for meg er det bare støy å irriterende...så bruke heller pengen til bilstereo eller en trompet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindr Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 For det første så har det ingen ting med bilstereo å gjøreFor det andre så er det forbudt å bruke slike horn og for meg er det bare støy å irriterende...så bruke heller pengen til bilstereo eller en trompet;) Hvis det plager deg så mye, hvorfor gidde å engasjere seg? Og jeg har hverken sagt at det har noe med bilstereo å gjøre, at det er lovlig, eller at noen skal bruke penger på det. Var bare for morro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hvis det plager deg så mye, hvorfor gidde å engasjere seg? Og jeg har hverken sagt at det har noe med bilstereo å gjøre, at det er lovlig, eller at noen skal bruke penger på det. Var bare for morro. hehe.. synes det var festlige klipp, selv om enkelte følte seg utkonkurrert av denne bilen hva gjelder lyd volum og brutalitet :P Hadde vært morro å få oppleve denne billen live. :D Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 kanskje ikke bilstereo, men det er lyd i bil. synes det var kult:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindr Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 hehe. Bra at noen delte mitt syn på disse klippene;) Hadde vært gøy å hørt trøkket i virkeligheten ja, hører at det er høyt på ekkoet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aFFekak Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 haha... sykinger!:p Siter RE Audio XXX | Hifonics XX Colossus II | Hertz HSK 130 | Alpine CDA-9855R | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Horn er bra, men tar for stor plass. Det er en grunn til at (nesten) ingen benytter hornkonstruksjoner innen denne sporten. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 For det første så har det ingen ting med bilstereo å Har DB drag noe med bilstereo å gjøre da? ;) Burper de ikke i mono da? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg