Tweeky Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Jada, må si meg enig i at 3" ser jo litt råere ut, selv om det egentlig er unødvendig ;) Og det er nok ikke sikkert ic'n i 93 ryker om man kjører fult trykk, men jeg ville ikke prøvd med min egen bil for å si det slik. Derfor trimming ofte blir dyrere enn man tror, fordi det er som regel en del mer enn bare turbotrykket som holder igjen for mer effekt. En motor er aldri sterkere enn sitt svakeste ledd nei. Liker den setningen. :) Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folo_ Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Noen som har byttet panel på denne modellen ? Har lyst på noe annet en "tre" interiøret som jeg ikke synes passer helt inn. Er det lett å fjerne eksisterende? kan man egentlig bare ta av det som er på å kjøre uten? alternativt nettbutikker som har ulike panel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Vet jeg har vært på en nettbutikk som solgte div. paneler til 9000 i allefall. I carbon, alu, div. tre osv. Finnes sikkert noe til 93 også, hvis du bare leter litt. Sier bare google. ;) Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pet Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hvorfor skal man ha motstand i eksosanlegget på en turbobil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biggs Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Skikkelig trådnekrofili her men; Det må vel være for at hvis man skal ha trykk, så må det nødvendigvis være noe å trykke mot? =) Siter '00 SAAB 9-3 SP Steg 3 AVIC-HD3BT, Polk/MOMO c500.1, Polk/MOMO c300.2, MTX 7510-44, Polk Audio SR6500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9-3turbo Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Strekene kan du fikse lett. Se etter guide på http://www.stcs.nu (søk på pixelfel, display etc). Bare å bruke strykejern, og legge litt press på kontaktpunktene, så holder det en god stund. Mine holdt et halvt år før pixler begynte å forsvinne, og da gjorde jeg samme prosedyre på nytt :) Hei! Har selv en Saab med samme feilen. Er det virkelig så enkelt som du forklarer? Eller har du noen triks/fremgangsmetode som går litt mer i detalj på hvordan en bør gå frem for å reparere displayet? :) Takknemmelig for all info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Her er detaljert beskrivelse på hvordan det gjøres ;) Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg