HiiP Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 ja emmm.. ja seriøst. Skriv Kan jeg få lov til å skrive selv? Jah og da ble man seriøs =) Skjenketelt.. kun bedbragt.. en stol/en gangs grill er et must.. vi slenger opp et laken med bilforumet på så dere finner oss.. teltet er ca 16 kvadrat stor og hvit.. tror jeg.. vi har med et par stoler og et bord.. vi skal prøve å sette opp teltet nå så vi veit hvordan vi får det til. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by HiiP ja emmm.. ja seriøst. Skriv Kan jeg få lov til å skrive selv? Jah og da ble man seriøs =) Skjenketelt.. kun bedbragt.. en stol/en gangs grill er et must.. vi slenger opp et laken med bilforumet på så dere finner oss.. teltet er ca 16 kvadrat stor og hvit.. tror jeg.. vi har med et par stoler og et bord.. vi skal prøve å sette opp teltet nå så vi veit hvordan vi får det til. takk. da slapp jeg å gjøre det! blir det t-skjorte vær kommer jeg i verdens kuleste t-skjorte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 det blir ikke bedre en det da. haha :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 LOL :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juli 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2002 Kommer nok ikke før tilig lørdag, men skal nok klare å finne teltet utover lørdagskvelden beer thumpsup Snakkes da :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Juli 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2002 Øl ? Hvem sa ØL ? :rolleyes: Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2002 Originally posted by Gringo Øl ? Hvem sa ØL ? :rolleyes: Rolig nå frøken... du vet åssen dette funker!! Du kjører og jeg drikker denne gangen ;) må jo hjem på byen i tigerstaden og plukke opp noe rask som kan se på dekksamlingen min hjemme ;) (eller kanskje vi skal lure Jim til å kjøre hjem ?) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg