Gå til innhold

Bilforum/Øl telt på Rudskogen

Ranger emnet


HiiP

Anbefalte innlegg

ja emmm.. ja seriøst. Skriv Kan jeg få lov til å skrive selv?

 

Jah og da ble man seriøs =)

 

Skjenketelt.. kun bedbragt.. en stol/en gangs grill er et must.. vi slenger opp et laken med bilforumet på så dere finner oss.. teltet er ca 16 kvadrat stor og hvit.. tror jeg.. vi har med et par stoler og et bord.. vi skal prøve å sette opp teltet nå så vi veit hvordan vi får det til.

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

ja emmm.. ja seriøst. Skriv Kan jeg få lov til å skrive selv?

 

Jah og da ble man seriøs =)

 

Skjenketelt.. kun bedbragt.. en stol/en gangs grill er et must.. vi slenger opp et laken med bilforumet på så dere finner oss.. teltet er ca 16 kvadrat stor og hvit.. tror jeg.. vi har med et par stoler og et bord.. vi skal prøve å sette opp teltet nå så vi veit hvordan vi får det til.

 

takk. da slapp jeg å gjøre det! blir det t-skjorte vær kommer jeg i verdens kuleste t-skjorte.

post-3-13804850238424_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

Øl ? Hvem sa ØL ?

 

:rolleyes:

 

Rolig nå frøken... du vet åssen dette funker!! Du kjører og jeg drikker denne gangen ;) må jo hjem på byen i tigerstaden og plukke opp noe rask som kan se på dekksamlingen min hjemme ;)

 

(eller kanskje vi skal lure Jim til å kjøre hjem ?)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår