Hazert Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Ja da mått jeg også bite i det sure eplet. Skulle kjøre hjem fra sentrum, bor en mil unna, ikke langt i fra heime i en 80sone kom bakparten skliende i en sving, snuten pekt mot autovernet, klare heldigvis å reagere såpass at jeg fikk trykt inn bremse og få en kontra å slengt bilen uti andre sia av veien der det ikke var autovern. stoppet sinnsykt mye hjelpsomme folk som hjalp meg ut av bilen da, var dekket med snø langt oppover dørene rundt hele bilen, så kom meg ikke ut. Stoppet en snill trailersjåfør som fikk slept meg opp av grøfta og slept meg bort til en rasteplass der borte. Heldigvis alene i bilen og ingen alvorlige personskader, vond nakke og ene skulderen. takk gud for sikkerhetsbelte.. om noen har noen deler liggende av disse så bare å skrike ut: http://www.bilforumet.no/topic/148916-øk-diverse-golf-3-deler/?do=findComment&comment=1672067 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 ikke noe du kan rette ut selv ellernoe? Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hmm, kanskje jeg får retta framskjermen, er bare nedre del så skal prøve å se om jeg får gjort det. begge dørene er ikke mulig å rette, ikke selv i allefall. da begge er skjeive. så blir nok noen nye der ja.. støtfangeren må jeg nok ha ny, sprukket og knekt leppe plasseringa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg