GFL Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Skal handle meg frontsett men vet ikke hva jeg skal velge, har folk noe bra å anbefale?? pris er ikke så viktig bare det er bra... Skal ha 1stk 5 1/4" fram og 1 stk 5 1/4" idører bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hei. Xelent. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hei hei.. Anbefaler focal sine. Sjekk iceaudio.no Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 oki... har sett litt på flere sett, blant andre fra Rockford og Infinity..noen som har erfaringer om de?????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Skal du ha komponentsett både foran og bak? Hva slags spiller har du? Hva slags forsterker(e) skal drive dette? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 oki... har sett litt på flere sett, blant andre fra Rockford og Infinity..noen som har erfaringer om de?????????? Rockford (alt av det nyere) = :puke: Infinity (Kappa/Kappa Perfect) = :thumb Men Infinity er alt for dyrt i Norge, synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 ok... tror jeg egentli har lyst på Infinity.. Men skal kjøpe fra USA da... Tror det blir et frotnsett i bakdørene og en 5 1/4" i hver av frem dørene uten forsterker foreløbig. Spillern blir enten Piooner DEH - 30 MP eller en Sony CDX - M850MP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Driver med mitt andre Rockford FNQ sett nå.... Er veldig fornøyd! :-) Har da hatt både 2-veis 5,25" og 3-veis 6,5". Til salgs begge deler, btw.. Men av nyere Rockford.....? Svært skeptisk.... Prøvelytt og finn det DU liker. Ikke nødvendigvis det andre vil du skal like! Lykke til! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hei hei..Anbefaler focal sine. Sjekk iceaudio.no enig med pondus her :) focal har mange fine sett . men diskanten kan være litt skarp , men ellers perfect :D infinity har vel å kommet med mange sett med fin lyd rf har jeg hørt men det er mange år sia kicker morel ellers kan du sjekke car&hifi test magazin der er det vel en del som blir testet osv:) Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg har veldig god erfaring med DLS, og Morel skal visst ha samme lydkarakter. Jeg elsker mellomtonen til Focal, men har hatt litt dårlig erfaring med diskantene.. Men har da også hørt innstallasjoner der diskanten har vært bra :) Har enda ikke erfaring med Hertz sine frontsett, bortsett fra noen messer der det var mye bråk rundt. Men om de holder samme nivå som subbene er det bare å kjøre på! Infinity er også noe som øret mitt liker :) Så det anbefales også! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 kan anbefale deg focal med glans :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Europeiske sett er vel relativt uaktuelt siden du skal handle fra usa, da er det jo bare ræl igjen :P Neida, hva med Soundstream? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Focal tjener du ikke noe serlig på å handle i utlandet . Men er mye bra på markedet, og smaken er forskjellig . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg