Gå til innhold

Frontsett å anbefale???

Ranger emnet

GFL

Anbefalte innlegg

Driver med mitt andre Rockford FNQ sett nå.... Er veldig fornøyd! :-)

Har da hatt både 2-veis 5,25" og 3-veis 6,5". Til salgs begge deler, btw..

Men av nyere Rockford.....? Svært skeptisk....

Prøvelytt og finn det DU liker. Ikke nødvendigvis det andre vil du skal like! Lykke til! :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Anbefaler focal sine. Sjekk iceaudio.no

enig med pondus her :) focal har mange fine sett . men diskanten kan være litt skarp , men ellers perfect :D

infinity har vel å kommet med mange sett med fin lyd

rf har jeg hørt men det er mange år sia

kicker

morel

ellers kan du sjekke car&hifi test magazin der er det vel en del som blir testet osv:)

opel zafira opc 2007

opel vectra stv 20 DTH 1997

opel calibra 20 i 16v 1991

http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig god erfaring med DLS, og Morel skal visst ha samme lydkarakter. Jeg elsker mellomtonen til Focal, men har hatt litt dårlig erfaring med diskantene.. Men har da også hørt innstallasjoner der diskanten har vært bra :)

Har enda ikke erfaring med Hertz sine frontsett, bortsett fra noen messer der det var mye bråk rundt. Men om de holder samme nivå som subbene er det bare å kjøre på!

Infinity er også noe som øret mitt liker :) Så det anbefales også!

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider