tunamgu Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Etter hver vask så henger vanndråpene igjen på alle rutene,det samme skjer når det regner.Da ser jeg ingen verdens ting.Fins det noe som kan spraye på sånn at vannet renner av med en gang? Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Du kan polere vinduene med vanlig polish, det hjelper på. Eller om du velger varmvoks og glanstørk til slutt når du vasker bilen (såfremt du ikke vasker hjemme og vasker der de har disse alternativene). Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Eller du har rainX som du polerer ruta med, funker fint Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Vanlig polering?Du mener glasspolish som på biltema?Hjelper det? Hvor får man kjøpt rainx? Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 rainx mener jeg dem har på mange bensinstasjoner Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Eller bare kjøper en microfiber klut på besinstasjon til 50kr og går over rutene med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 du har jo sånn anti dugg greier! og noe annet jeg ikke husker navnet på! rallygutta bruker det iallefall på rutene sine så vannet preller rett av.. skal prøve å finne navnet på det Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Husker jeg har sett reklame for noe enten på tv eller qxl.. husker ikke hva de kaldte det jeg.. men ta turen innom qxl å se da vell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SRT-10 Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Som flere har nevnt, rainX fungerer.. Eller du kan bruke vanlig bil polish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 husker vindusviskeren på en bil sluttet og fungere, og vi skulle kjøre 16mil til byen. og det høljet ned.. stoppet på esso og kjøpte noe rainx ellernoe lignende, iallefall så funket det så bra at jeg kunne kjøre uten vindusviskerne hele veien :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jepp, rainX funker bra Bilextra, thorsov, bensinstasjoner ++ har dette Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 biltema har en eller annen etterligning og.. ;) Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Rainrepellent eller no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 biltema har en eller annen etterligning og.. ;) Biltema har en gul liten flaske som heter Rain Off. Fungerer på samme måte som RainX. Bruker denne selv på bilen, og den funker veldig bra. Holder mange vask også, selv ved bruk av avfetting. Men har ikke prøvd den på frontruten ennå, siden jeg har hørt før at det ikke er anbefalt å bruke på ruter med vindusvisker. Mulig at det ikke har noe å si... Funker fett på bakruten og siderutene iallefall :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Rain off ja,har sett den før,men huska ikke navnet.Takk! Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg