Pegeot 205 Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hallo Jeg selger en helt ny shortshifter til cosworth T5 kasse. Denne er veldig forseggjort og er kun satt sammen for å så se at den ikke passa på min kjære Sierra is. Dette er ikke jallakvalitet og reduserer giringa med 35%. Jeg vil ha 1250 siden den er helt ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SieRRa-rollercam Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Passer denne på gearkassa til dohc motoren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Det tror jeg ikke pga du har t9 eller no kasse. Men det er jo noe folk på fmcn.no kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 den passer ikke til dohc...dohc har MT75 Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg