Zefiro Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Kjøpte meg et Telwin 150/1 MIG apparat i høst. som alle vet på billige hobby apparater sitter det en fastmontert litt småvond slangepakke, vel dette måtte jeg gjøre noe med så jeg gikk i anskaffelse av Euro-kobling ombyggningsett som jeg kjøpte fra england med 4meters slangepakke .. vel har nå montert dette, men problemet er at når man har euro-slangepakke så trenger man en gas solenoid i tilegg som skal åpne og lukke for gass når man trykker/slipper knappen på håndtaken .. Jeg har denne magnet ventilen , men vet ikke hvordan jeg kobler denne. det er 3 pinner på den uten noen form for merking, sto noe om at den sku kobles på trafoen, men er da 2 trafoer i apparatet .skal den ha 230v eller 24v? og kanskje den tredje polen skal innatpå en av ledninga som kommer fra knappen på håndtaket? må jo få styrestrøm fra en plass. usikker på dette så hvis noen her inne vet noe så JA TAKK !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 dette utgår . fikset for lenge siden . ble J.....bra må jeg si ..nå har jeg hobby apparat med proff slangepakke !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Dette hørtes bra ut:) Men du.. Kunne du ikke fortelle hvordan du gjorde det da med tanke på andre som vil gjøre det samme i framtiden? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 kan lage en DIY etterhvert jeg .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Konge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 lag DIY! :P Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg