Gå til innhold

Bra steder til å ta bilde av bilen i oslo?

Ranger emnet

Pacman

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by vw_golf_gti

Noen i Oslo som har noen tips til hvor det er bra å ta bilde av bilen? tenkte da på omgivelsene og slikt.. skal ta lissom fine bilder av ny bilen :)

Hva med "Utsikten" oppe i Holmenkollen, da har du byen og Oslofjorden i bakgrunnen....bare et forslag ;)

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Compom

Etter det jeg har hørt så er det en ghetto, så dit ville ikke jeg drassa med meg bilen...!

Holmenkollen må da være fint?

Ascona har tatt bilder av bilen sin der, så da burde det vel være greit :)

Romsås er ikke så gærent. De fleste lunaticene holder seg inne eller vanker på t-banen/senteret, så det er ingenting å frykte :)

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er en BMW så må det jo passe uten for en moske eller kebab sjappe?:)

Neida, festningen ser jo litt kul ut på kvelden med alle lysa å sånn, kanskje sette den det ett sted med festningen i bakgrunden.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Finn deg en plass i sentrum der det er noen kule Taggs. Så er det bare og knipse i vei. En BMW passer jo litt på Grønland og i området der :D

Her er noen jeg har knipset

Jeg hadde aldri i verden dissa BMW var jeg deg. Joda, mye tøffere å kjøre VW Transporter....:rolleyes: :rolleyes:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider