Gå til innhold

har lyst på "ny" bil men u-sikker på hva jeg skall velge.

Ranger emnet

David_G

Anbefalte innlegg

jo titter etter bil i rundt 20,000 kr klassen. må være bakhjulstrekk / 4wd, manuell å injection. har tittet på:

mercedes 190e/230e,

volvo 240/740

bmw e30 320i/325i

opel omega 3000 24v

audi 90 quattro (trur de var de dem hette)

volvo har jeg hatt mye av før å vært fornøyd men har lyst på noe anet egentlig. mercedesene er mest interesange men folk sier dem går så jævla dårlig å bruker mye bensin? bmw er de visst veldig dyr forsikring og ruster(?) mye. oplene veit jeg ruster fært å sikkert ikke så veldig billig forsikring på dem heller:( audiene har visst dårlig forstilling? så jeg lurer på hva som egentlig er best av disse bilene å om de jeg hørt om dem stemmer? å er de kanskje noen andre biler som er aktuelle? mvh david

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 84' 190e (2.0 injection) den holder lett følge med en 240 med 2,3 og innsprut. Hvis du finner ett bra eksemplar så har du en suveren bil som går lenge, og ikke minst ser nyere ut innvendig og utvendig (min mening) enn mange andre biler fra samme tidsrommet. Helt klart å anbefale :thumb Men alt kommer jo helt an på hva du trenger og liker selvfølgelig

79' Chevy Caprice Coupe 5,7

87' Chevy Suburban 6.2d

x: 98' Mondeo 1.8i stv.

x. 84' MB 190E 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam

Sierra da , urtolig enkelbil å mekke på , fin å slæddde med og billige deler !

Eller du kan få kjøpe min uten stereo,og sommer hjul til rundt 25t.

Cosworth styling ,senket,eu i dag,og nylakkert , står annonsert på autodb nord.trøndelag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam
hehe:P ikke noe ille ment men ford generelt er de slaget jeg har minst lyst på. har ganske dårlig erfaring med ford men kan hende jeg bare var u-heldig da:)

Ærlig sak det ja ,Har hatt mine dager med opel jeg da hehe.

Men det er greie biler å skafe deler til, fint til å bygge videre på, og finsladdebil

Ble utroligt kontrollerbar etter 4hjulskontrolen i dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne faktisk vært innteresangt hvis den hadde vært litt nærmere der jeg bor:( tenkte på de at dem fordene jeg har vært borti har vært under 10,000 kr klassen å da er de som regel ikke mye til bilen man får:( får jo bra biler under 10,000 kr å da:)

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam

Kan få en bra sierra til under 10t ja, men ser faktiskt ut som at prisene på kurrant sedaner går opp for tiden !

Men har jo hatt påkost over 10t i deler ! så jeg vil tro denne skal være i meget bra forfatning !

Men er sant at det er et stykke ja, tenkt meg til trondheim neste helg så er du intr så kunne jeg jo har gjørt noen mil nedover dalen for å møte deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider